Peuter (15 mnd) tussendoortjes

Hoi Mama ´s,
Wat geven jullie zoal aan jullie kleintjes als lekker tussendoortje?
Ik geef stukjes fruit op een bordje, koekjes van liga of kapitein koek of rozijntjes uit een doosje.
Wat is bij jullie kleintjes een succes? Ben benieuwd!

Groetjes mama van Pip
 
quote: mamaLina schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('08-11-2005 13:45:45'));

Hoi Mama ´s,
Wat geven jullie zoal aan jullie kleintjes als lekker tussendoortje?
Ik geef stukjes fruit op een bordje, koekjes van liga of kapitein koek of rozijntjes uit een doosje.
Wat is bij jullie kleintjes een succes? Ben benieuwd!

Groetjes mama van Pip



Hallo
ons mannetje (13 mnd) eet het liefste fruit tussendoor. Vooral bananen zijn favoriet.
Soms krijgt hij  een theebiscuitje, beschuitje met boter, soepstengel of een doosje rozijntjes.
Qua drinken drinkt hij naast zijn bekertjes melk, water, roosvicee of thee met melk.
Groetjes Jeanette
 
Hoi,
Mijn zoontje is 14 maand en hij krijgt eigenlijk niet zoveel tussendoor.
's ochtends rond een uur of 10 krijgt hij ranja en een kinderkoekje (bambix)
en als hij 's middags wakker is krijgt hij fruit. Verder niet. Maar ik heb weleens
rozijntjes geprobeerd maar dat vond hij leuk speelgoed en verder niet.......
En als wij eten als hij niet eet (onregelmatig werk) dan staat hij met zijn neus vooraan
om ook iets te krijgen. maakt hem dan niet uit wat wij eten als hij ook maar wat
krijgt.....
Snoep heb ik  verder nog niet geprobeerd. Ik denk dat een spekkie er wel ingaat
maar dat ga ik over een tijdje pas proberen.
Groetjes Melanie mmv Quinten
 
Hallo,
Als je gezonde tussendoortjes wil kan je ook de gedroogde fruitstukjes van de hema proberen zitten in een doosje zoals rozijntjes.
Gewoon een plak ontbijtkoek vinden ze vaak ook wel lekker.
Mijn zoontje is nu twee en vind pepernoten helemaal geweldig. deze worden al snel zacht in je mond en dan kunnen de kleineren er lekker op sabbelen.\
Groeten Marieke
 
Hoi,

Mijn zoontje is 14,5 maanden.
Hij krijgt als tussendoortje bijvoorbeeld een cracotte, rijstewafel, paar rozijntjes of een  soepstengel. Hij krijgt van mij nog niet echt snoep. Oh, en voor mandarijntjes doet hij tegenwoordig een moord (eh, figuurlijk gesproken dan hé).
Daarnaast eet hij ook vrijwel alle andere fruitsoorten als appel (tegenwoordig geschild en klokhuis eruit met appelboor en niet meer in stukjes, kan zich er prima even mee vermaken), peer, banaan, mango, perzik, meloen, abrikozen (gedroogde versie en dan geweld in water).
Qua drinken krijgt hij: water, thee, roosvicé, diksap en melk.

Groetjes,
Marieke
 
Terug
Bovenaan