wie had al eerder van deze term gehoord
mijn dochtertje wordt volgende maand 2 jaar
heeft al vanaf 6 maanden het probleem dat ze eten weigert
behalve de fles ze krijgt nu ook sávonds pyjama papje in de fles
brood niet groente niet fruit niet liga niet niks wil ze eten
is ook vaak ziek geweest vaak oorontsteking boven luchtweg infecties gehad 6e ziekte buikgriep 2 keer ze heeft nu 8 keer in het ziekenhuis gelegen maar niemand kan wat vinden verder heeft ze al van de geboorte afaan hele harde keuteltjes en doet poepen erg pijn ze heeft al lactulose movicolon en importal gebruikt loste allemaal niks op maar potjes van 6 en 8 maanden van nestle van tomaat met ham en spaghetti eet ze wel heeft iemand tips of recepten met tomaat er in of kent iemand nog ideeen of tips
ik hoor ze heel graag
ze is nu 83 cm en weegt nu 11,980 gram
maar gewicht schommelt erg
groetjes samantha
ps het ziekenhuis heeft deze term bedacht
mijn dochtertje wordt volgende maand 2 jaar
heeft al vanaf 6 maanden het probleem dat ze eten weigert
behalve de fles ze krijgt nu ook sávonds pyjama papje in de fles
brood niet groente niet fruit niet liga niet niks wil ze eten
is ook vaak ziek geweest vaak oorontsteking boven luchtweg infecties gehad 6e ziekte buikgriep 2 keer ze heeft nu 8 keer in het ziekenhuis gelegen maar niemand kan wat vinden verder heeft ze al van de geboorte afaan hele harde keuteltjes en doet poepen erg pijn ze heeft al lactulose movicolon en importal gebruikt loste allemaal niks op maar potjes van 6 en 8 maanden van nestle van tomaat met ham en spaghetti eet ze wel heeft iemand tips of recepten met tomaat er in of kent iemand nog ideeen of tips
ik hoor ze heel graag
ze is nu 83 cm en weegt nu 11,980 gram
maar gewicht schommelt erg
groetjes samantha
ps het ziekenhuis heeft deze term bedacht