Hoi
Wie heeft er ervaring mee, of heeft tips voor mij.
Mijn dochter van 3 jaar slaapt erg ligt.
Als ze iets hoort, is meteen wakker.
Nu ben ik ruim 37 weken zwanger, en vraag ik me af hoe ik het moet doen als de baby 's nachts huilt en mijn dochter wordt ook wakker.
Zij wil dan uiteraard ook mijn aandacht, en als ik niet meteen kom, gilt ze de hele boel bij elkaar.
1. Moet ik haar dan laten huilen?
2. Moet ik eerst eventjes naar haar toe gaan, om te zeggen dat ze lekker moet slapen en de baby even een flesje krijgt? (ondertussen baby laten huilen)
Wat moet ik? (of ben ik nu onnodig aan het piekeren?)
Mijn man werkt veel in de nachtdienst.
Als hij 's nachts thuis is, dan kan hij natuurlijk even naar mijn dochter om haar weer lekker in te stoppen. Maar wat als ik alleen ben??????????????????
Ik hoor graag van jullie.
Bedankt !!!
Liefs Vilies
Wie heeft er ervaring mee, of heeft tips voor mij.
Mijn dochter van 3 jaar slaapt erg ligt.
Als ze iets hoort, is meteen wakker.
Nu ben ik ruim 37 weken zwanger, en vraag ik me af hoe ik het moet doen als de baby 's nachts huilt en mijn dochter wordt ook wakker.
Zij wil dan uiteraard ook mijn aandacht, en als ik niet meteen kom, gilt ze de hele boel bij elkaar.
1. Moet ik haar dan laten huilen?
2. Moet ik eerst eventjes naar haar toe gaan, om te zeggen dat ze lekker moet slapen en de baby even een flesje krijgt? (ondertussen baby laten huilen)
Wat moet ik? (of ben ik nu onnodig aan het piekeren?)
Mijn man werkt veel in de nachtdienst.
Als hij 's nachts thuis is, dan kan hij natuurlijk even naar mijn dochter om haar weer lekker in te stoppen. Maar wat als ik alleen ben??????????????????
Ik hoor graag van jullie.
Bedankt !!!
Liefs Vilies