<p>hoi allemaal,</p><p>ik zou graag wat advies willen.</p><p>Vorige week heeft mijn dochtertje van 2 dagen koorts gehad. Snotneus, hoesten. Geen hoge koorts, tussen de 38 en de 38,5.</p><p>Sindsdien heeft ze al dagen verhoging. schommelt tussen de 37.6 en 37.9. Het gekke is dat ik dit helemaal niet herken van haar, ze heeft altijd een hele lage temperatuur. We gaan elke dag met haar naar de speeltuin of even fietsen, maar ze wil niets doen. Wel boekjes lezen en spelen met haar blokjes. Ze is niet suf, maar slaapt extreem lang voor haar doen. Ze is elke ochtend rond 6.15/6.30 wakker en nu de laatste dagen 8.00/8.30. Tussen de middag slaapt ze ook lang. Eet niet zoveel maar drinkt goed. ze heeft ook wel oplevingen dat ze keihard door huis loopt te rennen en renspelletjes wil doen maar is dan ook snel moe. en ze is wat afhankelijker.</p><p>Vanmorgen had ze 37,1 en zijn we voor het eerst even wat gaan doen. Nu bij het naar bed gaan had ze 37.8. Is dit verhoging en moet ik naar de huisarts?</p><p>Als ze morgen gewoon weer rond de 37 heeft kan ze dan een paar uurtjes of uurtje naar het kdv? </p><p>Wat zouden jullie doen?</p><p>alvast dank</p><p> </p><p>Susanne</p><p> </p>