Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
<p>Hallo allemaal.</p><p> </p><p>Ik ben eind december uitgerekend van mijn 2e wondertje en dan is mijn 1e alweer 2. Nu willen wij ze graag op een kamer. Iemand hier ervaring mee? Tips/tops?</p><p>X</p>
Nee, geen ervaring mee, maar hier hetzelfde verhaal. Ik ben begin augustus uitgerekend van mijn tweede kindje. Mijn eerste kindje is dan 22 maanden. Wij willen de baby de eerste weken/maanden? bij ons op de kamer laten slapen, vervolgens bij mijn dochter erbij. Ik ben ook heel benieuwd hoe dat zal gaan. We hebben maar 2 slaapkamers en geen optie tot het huis verbouwen zodat we een kamer extra hebben. Op een dag willen we wel verhuizen maar dat kan nog wel 1-2 jaar duren.. Tot die tijd zullen we het maar moeten uitzingen
Denk dat het aan je kind ligt of het kan. Mijn 2 jarige zou z'n broertje wakker maken of begraven onder speelgoed? dus dat kan niet. Maar bij andere gaat het heel goed.