Peuter gilt, schreeuwt, krijst enz

<p>Goedemiddag </p><p>Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Mijn zoontje van 2 jaar gilt, schreeuwt, bijt zelfs naar mijn vriend alleen bij hem. Ik voed mijn zoontje alleen op maar sinds 7 maanden heb ik een vriend wat heel erg goed ging de eerste 5 maanden sinds een maand of 1.5 doet hij heel erg raar tegen mijn vriend gillen krijsen bijten angstig kijken enz enz terwijl er nog nooit iets gebeurt is mijn vriend heeft zelf 3 kinderen die stapelgek op mijn zoontje zijn!! Het is een groot raadsel waarom die dit doet het maakt mij en mijn vriend erg onzeker. </p><p>Hoop dat iemand hier mij kan helpen </p><p>Groetjes karin </p>
 
Beste Karin,Ik heb niet een oplossing voor je maar wellicht kun je er wat mee. Het waarom is lastig uit te zoeken zijn wij achter gekomen met onze peuter. Belangrijker is het dat hij begrijpt dat zijn gedrag niet acceptabel is. En ze begrijpen vaak meer dan je denkt. Mocht het echt de hand lopen dan zou je via het consultatie-bureau de hulp kunnen inschakelen van een pedagoog. Dat heeft ons destijds erg geholpen. Wat we wel hebben geleerd is dat alles een fase is. Maar dat je soms echt wel wat handvaten nodig hebt daar doorheen te komen. 
 
Terug
Bovenaan