peuter in een groot bed

hallo meiden
ik zit effe te denken maar kom er steeds maar niet uit ik ben zwanger van de 2de en als de 2 de geboren dan zit er 2 jaar en 10 mnd tussen mijn zoon is nu 2 jaar en 2 maanden mij vraag aan jully is kan ik hem in een groot bed leggen?
ik ben zo bang dat hij eruit gaat komen
en ik vaak naar boven moet om hem terug te leggen

en eerlijk gezegt vind ik het voor hem zelf sneu dat hij en een nieuwe kamer krijgt en een broer of zus
zijn dat niet teveel veranderingen?
hoe ging dat bij jully

Ik zou hem zo snel mogelijk een andere kamer geven
zodat hij niet het idee heeft dat hij zijn bedje moet afstaan voor de baby.

Allebei mijn kids gingen met hun 2e jaar een peuterbed in.

En dat ging prima, ja oke mijn dochtertje komt er met regelmaat uit
en gaat dan zitten spelen in haar kamer
dus ik loop wat op en neer maar dat hoort er ook wel bij

Als je het pas verandert tegen de tijd dat de baby komt heb je misschien wel kans dat hij dan jaloers word op de baby

overigens ook hier voor m'n kinderen veel veranderingen.
en vaak wandelen ze er vrij goed door heen hoor
ze passen zich redelijk gauw aan

wij zitten nu midden in een verhuizing, de oudste een andere school
ze moeten samen op de grote zolderkamer omdat er een baby bij komt..
dus ja ook hier een hoop veranderingen, ik ben benieuwd hoe ze erop reageren.

Geef hem een aantal maanden voor de baby geboren wordt zijn nieuwe bed. Zo heeft hij niet het idee dat hij zijn bed af moet geven aan de baby en is hij al helemaal gewend.
Mijn dochter was 2 jaar en 3 maanden toen ze in een groot bed ging slapen. Dat ging super goed. Ze heeft het bed zelf uitgekozen, ze kreeg de keuze uit 2 bedden. En heeft geholpen om het inelkaar te zetten. 's Avonds is ze er zo in gaan slapen, geen probleem.

hai meiden bedankt
ik wil graag een auto bed kopen maar tot welke leeftijd zouden ze dat leuk vinden
want ze krijgen natuurlijk ook een eigen smaak en dat wil hij mischien weer wat anders
liefs

Terug
Bovenaan