Ons peutermeisje van net 2,5, was in de ochtend al een paar x droog. Ik heb er op een ochtend op het potje gezet en toen kwam er gelijk een grote plas. Op de 1 of andere manier is ze hier van geschrokken (?), nu lukt het bijna niet meer. Ze zit totaal niet ontspannen op het potje/wc en houdt haar plas op als ze zonder luier loopt. Geeft aan dat ze moet plassen, we gaan samen naar het potje en dan komt er 1 druppel en zegt dat ze klaar is. Soms komt er een grotere plas, maar dat is dan ook 1 straal (ze is dan niet goed uitgeplast).
Ik heb van alles geprobeerd: boekjes lezen, filmpje kijken, bellen blazen, liedjes zingen, stickerkaart enz. Ze wilt het echt graag, maar het lukt niet.
Hebben jullie nog tips? Of is het gewoon nog te vroeg en moeten we nog even wachten?
Ik heb van alles geprobeerd: boekjes lezen, filmpje kijken, bellen blazen, liedjes zingen, stickerkaart enz. Ze wilt het echt graag, maar het lukt niet.
Hebben jullie nog tips? Of is het gewoon nog te vroeg en moeten we nog even wachten?