peuter wil niet meer lopen

<p>na 13 dagen in het ziekenhuis te hebben gelegen wil mijn dochter van 2 niet meer lopen. ze probeert het wel maar eindigt vaak plat op haar billen. Probeer haar hand vast te houden en zo te steunen maar ver komen we niet. is dit normaal? ze heeft de afgelopen 13 dagen amper wat gegeten en gedronken kan het zyn dat ze geen kracht heeft in haar benen ofzo? </p>
 
Ik zou even met het zh of de dokter overleggen en niet zelf gaan dokteren. Wij weten natuurlijk niet waarvoor ze in het ziekenhuis was. Wil je juist niet bang maken maar misschien heeft ze wel coxitis fugax. Of iets anders. 
 
Ik zou afwachten want ze heeft toch 2 weken alleen maar gelegen en amper gegeten maar als je denkt dat er meer aan de hand is dan zou ik zeker even contact opnemen 
 
Hoi.
Wat vervelend. Ik ben zelf kinderverpleegkundige en weet natuurlijk niet wat de reden is geweest waarvoor je dochter in t ziekenhuis heeft gelegen. Maar wat veel voorkomt is dat kinderen die (lang) in t ziekenhuis hebben gelegen inderdaad qua conditie erg achteruit zijn gegaan. Helemaal als je zegt dat ze amper wat gegeten of gedronken heeft. Het lichaam heeft de bouwstoffen nu nodig voor herstel, waarschijnlijk is ze te vermoeid/zwak om nu energie te stoppen in lopen. Op basis van wat ik nu van je weet zou ik adviseren om even te kijken of het komende dagen beter gaat nu ze weer thuis is (vertrouwde omgeving) en ze weer meer gaat eten en drinken. Maar, mocht dit het probleem zijn waarvoor ze is opgenomen of je vertrouwd het niet zou je morgen even contact kunnen opnemen met de arts uit het ziekenhuis of de huisarts.
Succes en sterkte!
 
kan het zijn ondat ze best wel vaak bloed hebben geprikt bij haar voeten want ze heeft wel soort van blauee plekken op haar voeten waar ze hebben gepikt. en als ze een beetje langer op haar voeten staat zegt ze wel auw ? 
 
Terug
Bovenaan