Peuter wilt niet lopen na ziekenhuisopname

<p>mijn kind van 2 heeft ongeveer 3 weken in het ziekenhuis gelegen dus helemaal niet gelopen etc. ontzettend veel bloed geprikt onder andere ook paar keer op de voeten. maar sinds we terug zyn heeft ze moeite met lopen en als ze ietsjes langer staat geeftze aan dat ze pijn beeft. ik heb haar voeten gechecked en het is blauw op de plekken waar er is geprikt.kan dat de oorzaak zyn? of is er iets ergs? </p>
 
Ach het arme kind, en voor jou als moeder ook een heftige tijd! Zijn de spieren niet gewoon wat verslapt door het vele liggen? Blijven oefenen samen en dan gaat het vast snel beter. En anders gewoon de ha bellen. 
 
Maar ik zie dat je hier 2,5 week geleden ook al een topic over hebt gemaakt. Ik zou de huisarts even bellen aangezien dit wel lang duurt. 
 
Ik zou idd ook de huisarts en/of fysio bellen. Wij kunnen ook alleen maar gissen wat er met je kindje is dus als ze na 2-3 weken nog niet loopt en pijn aan geeft zou wat mij betreft het moment daar zijn om professionele hulp in te schakelen. 
 
Terug
Bovenaan