Hallo allemaal, hier een mama met haar handen in het haar. Mijn zoontje is zijn hele kleine leventje veel ziek geweest. Mensen zeggen het hoort erbij ( maar ik heb het over van de 8 weken er minimaal 3/4 ziek zijn) we hebben zijn neus amandelen al laten knippen maar helaas maakt dit niet veel verschil. De laatste 6 weken is hij non-stop af en aan ziek geweest, denk aan koorts en snotverkouden met hoesten tot erge buikgriep en toren hoge koorts. Meerdere malen met spoed naar de eerste hulp geweest. Ik weet het even niet meer. Ik durf gewoon niet meer te hopen op betere dagen. Ik ben de dagen dat het goed gaat gewoon aan het tellen.. daarbij komt nog dat ik 28 weken zwanger ben en mijn batterij echt compleet op is. Hij gaat 1 keer per week naar het kdv. En pikt daar dus iedere keer wat op. Er is vast niks meer wat ik kan doen maar toch vraag ik om mensen die dit hetzelfde ervaren? Hij eet gevarieerd en slaapt ( als hij niet ziek is) gewoon goed. Dus daar kan het niet aan liggen. Groetjes.