peuterbed (doorgroeibed)

Hallo allemaal


Ik heb een vraagje mijn zoontje wordt volgende maand 2 jaar en we willen eind zomer een doorgroeibed kopen. Aangezien we een kleintje begin januari verwachten dachten we direct zijn kamer te herinrichten! Nou hebben we het doorgroeibed van ikea op oog, maar ik vroeg me af of het dan ook noodzakelijk is om een steun erbij te kopen (om er niet uit te vallen). Aangezien mijn zoontje nogal wild slaapt denk ik dat hij dan uit zijn bed gaat vallen. Zijn er moeders die hier ervaring mee hebben of tips hebben?

Groetjes Nancy
 
Hallo Nancy,
wij hebben onze dochter ook zo'n bedje gekocht en op de dag van haar 2e verjaardag heeft ze er voor het eerst in geslapen.Wij   hebben zo'n bedrekje kunnen lenen, maar het nooit nodig gehad, ze is nooit uit bed gevallen.
Maar als je al weet dat je zoontje wild slaapt zou ik het er wel bijnemen en voor een paar weekjes gebruiken.
Succes!
 
Ik heb ook nooit een bed-rekje gehad voor onze dochter. Ik stop elke
avond voordat ikzelf ga slapen bij mijn dochtertje haar dekbed aan de
zijkant tussen het bed en de matras in. Op deze manier rol zij niet zo
makkelijk uit haar bed. En mocht zij nu echt half uit bed of schuin in
haar bed liggen dan leg ik haar even een beetje rechter.



Groetjes,



Josephine

 
Hoi hoi

Ook wij hebben een peuterbedje van ikea, en idd k vond het ook eng dat onze zoon eruit zou vallen. Het is nooit gebeurt hij slaapt er nu 4 mnd in.in het begin had ik het matrasje van zijn ledikant ernaast liggen. We dachten als hij valt is het niet hard. Misschien een tip

suc6 ermee

Liefs Bea
 
hoi, ik werk bij ikea en binnenkort worden die rekjes er bij geleverd in de verpakking omdat ikea de veiligheid van kinderen in het hoogste vaandel heeft staan, in geval van twijfel word een produkt ook uit de winkel gehaald, en hoe groot mijn verbazing als ouders dan boos worden, zo van maar ik wil het toch hebben. je kind is toch je kostbaarste bezit.
 maar oke ik heb dus ook een meegroeibedje want mijn dochterje is nogal klein, toen wij gingen verhuizen was ze net 3jr en ik heb in haar nieuwe kamer het oude en nieuwe bedje neergezet en na een paar weken was ze gewent en mocht het kleine bedje weg, ik heb hem met een kant tegen de muur en aan de andere kant een plankje(uitvalbeveiliging) neem deze ook wel mee naar vakantei huisjes, oma heeft een deel van een slaapbank staan en heeft ondertussen de zijkant gebaricadeerd met tafel en stoeltje want de dame lag een paar keer per nacht met haar knieen buiten bed. hopelijk kan je nu een keuze maken .
veel geluk petra
 
Terug
Bovenaan