Peuterbed Ikea

Wij hebben voor onze dochter een peuterbed met de afmeting 60 x 170 bij de Ikea gekocht. Heel erg leuk.  Helaas is dit niet  een standaard maat. Ik kan  nergens een molton deken in deze afmeting vinden en het hoeslaken van deze afmeting is alleen te koop bij Ikea. Heeft iemand  een tip waar ik de deken en/of hoeslaken wel kan krijgen/kopen in de goede afmeting? Helaas ben ik niet handig met een naaimachine, anders zou ik het zelf nog kunnen maken.
 
Hai Con,

Wij hebben ook een Ikeabed gekocht en we wisten van tevoren dat de maten van Ikea afwijken (Zweedse maten). Toch hebben we het gedaan omdat het bed zo ontzettend leuk was (wij hebben die zwarte gietijzeren met krullen, heel erg leuk!). Wij hebben alle benodigdheden bij Ikea gekocht en ook de reservesetjes. Tis niet anders, maar ze hebben wel een heleboel leuke dingen voor deze bedjes. Ik denk niet dat we die spulletjes ergens anders kunnen kopen. Ik heb wel eens gekeken bij andere zaken, maar die hanteren allemaal de nederlandse maten.

Groet,

Anouk
 
hallo
ook wij hebben een peuterbedje bij ikea gekocht ik heb er gewoon een 1 persoons dekbed opgedaan en die ver ingestopt, ik kon trouwens ook geen dekbedje vinden voor een peuterbedje.
ach je moet toch wat
groetjes
 
Terug
Bovenaan