peuterbed!

alicia heeft sinds vandaag haar peuterbed bijna compleet! matrasje zit erin en aan 1 kant een uitvalbescherming. omdat er nog een ruime opening aan de andere kant zit komt daar ook nog een hekje.

we gaan aankomende week vanaf woensdag oefenen. omdat ik dan echt vakantie heb.
(maandag intro nieuwe stage en dinsdag theorie examen)

Wij willen voor Evy ook een peuterbed kopen, omdat ze haar ledikantje af moet staan voor haar aankomend zusje. En om nu voor een paar maanden nog een ledikant te kopen is ook zo zonde.
Hoe gaan jullie het met Alicia oefenen?
En hoe is het eigenlijk met de proeve van bekwaamheid gegaan? Ben je daarvoor geslaagd? Hoelang moet je nog?

Denk dat het hier ook niet heel lang gaat duren voordat er een peuterbed komt. Ik ga ook geen extra ledikantje kopen en Koen groeit zo hard dat hij eerder uit de wieg is, dan dat ik eigenlijk gedacht had. Tjerk is met 5 maanden naar het ledikantje gegaan. Maar deze groeit veel harder.

we gaan oefenen door haar er nu overdag even in te laten spelen, en straks in haar ochtend slaapje in dat bedje te leggen. mocht ze dan niet slapen geen probleem dan doet ze dat s middags wel weer.
voorlopig gaat ze 's avonds nog in het ledikantje totdat ze aangeeft in het peuterbed te willen slapen.

Floortje sliep met haar 18 maand in een groot bed (geen peuterbed) wij hebben helemaal niet geoefend of iets...
Ze heeft hem samen met papa in elkaar gezet en 's avonds gewoon erin gelegd en was appeltje eitje...
is nooit eruit gekomen of iets was gelijk goed....
Jochem gaat ook over niet al te lange tijd over hij word heeft ruimte te kort zeg maar is lang en zit alle kanten van zijn bed incl de spijlen.....
Maar zijn kamer is niet heel groot dus wil een half hoogslaper dus hier wrs toch ook eerst een peuterbedje....

Leuk bed zeg.. Ethan blijft nog lekker inde ledikant..
bij mij thuis hebben we allemaal van 2half tot 3jaar geslapen in de ledikant en dat ben ik ook van plan met ethan tenzij hij eerder er uit is gegroeid

Knap dat je het wil gaan proberen met je meisje.
Joël ligt nog lekker in zijn ledikantje en hihi blijft daar ook fijn in tot hij 2 jaar is of hij er iedere keer uitklimt en dan zie ik wel weer verder ;-)

Liefs Marina

Terug
Bovenaan