peutergym

hoi allemaal

mijn dochtertje van bijna 2,5 is een actieve meid. Als ze 1 dag niet buiten is geweest dan ontploft ze bijna van de energie.
Nu lijkt mij het leuk om met haar op peutergym te gaan. Maar helaas ik kan niets vinden bij mij in de omgeving. Waalwijk.
Ik heb al in de gemeentegids gekeken en bij de plaatselijke turnvereniging en op internet gekeken.
Misschien weet iemand van jullie nog wel een adresje

Misschien is het een goed idee om je kind de speen zelf in bed te laten leggen als hij eruit gaat. Bij mijn zoontje van 1 1/2 werkt dit goed. Komt hij uit bed dan is het eerst: foppy in bed en zelf eruit. Zo weet hij dat de speen bij het slapengaan hoort.
Bij mijn dochter van vier ligt het anders. Straks gaat ze tanden wisselen en moet het afgelopen zijn, dus.....heeft ze eergisteren zelf haar spenen in de afvalbak gegooid. Wel moeilijk, maar volhouden!

ik had op een gegeven moment een nieuwe speen gekocht die speciaal voor de nacht was. Deze was veel harder (zodat kinderen hem niet door konden bijten) en die vond hij niet lekker. Hij vroeg wel om een speen, maar als ik hem die "harde" speen gaf zei hij; "laat maar, die is niet lekker". Ik legde hem wel elke keer bij hem in bed, maar hij wilde hem niet. Zo was hij er wel meteen van af.

Terug
Bovenaan