peuterkamers

A

Anoniem

Guest
Hallo!

Ik ben nu zwanger van de 2e, mijn 1e is ruim 2,5 jaar. Zij krijgt dus een nieuwe kamer. Weet iemand waar je leuke peuterkamers of  in iedergeval peuterbedden  kunt vinden?
Alvast bedankt!
Liefs
Petra

Hoi,

Prenatal heeft peuterbedden. En bij Ikea hebben ze bedden die je kunt uitschuiven, zodat het bedje meegroeit met je kind. Bij het matras koop je dan een los stukje dat je eerst omhoog tegen het voeteneinde zet en als je het bed uitschuift dan leg je het plat.
Bij Burgerhout, in Rotterdam en Sliedrecht bijv. hebben ze ook allerlei tienerkamers, maar ook raceautobedden enz.

Groetjes

Hoi naast de grote prenatal en  Ikea  heeft ook babyplanet peuterbedden. Het is alleen de vraag of de kleine al in een groter bed wil. Onze kinderen wilden pas vanaf 2 jaar in een ander bed slapen.

Foutje, dacht dat je oudste anderhalf was... Op zich kun je ook gewoon een "groot bed"kopen, dat scheelt weer in de kosten.

Wij hebben voor onze dochter van 2,5 (toen, inmiddels 3) zo'n meegroeibed bij Ikea gekocht. Zo'n witte ijzeren met van die ouderwetse spijlen, echt gaaf!
Je kunt hem verstellen van 1,30 tot  1,95 meter.
Bij ons staat hij nu op 1,60 niet meteen zo heel groot voor zo'n uk.

Liefs Annemarie

Wij hebben voor onze dochter die 3 werd,  gewoon een 1persoonsbed gekocht bij Ikea. Er zitten drie handige lades onder die je vol kan stouwen met speelgoed, echt superhandig. Aan het voeteinde zet ik altijd een rij knuffels ofzo, dan is het bedje heel gezellig gevuld en je hebt zulke leuke dekbedovertrekken dat het toch echt een kinderbed is.
Groetjes
Wasabimammie!

Wij hebben voor mijn zoon van net 2 de mammutset van ikea gekocht. Erg speels.
Groetjes Lillian

Terug
Bovenaan