PeuterPlaza

A

Anoniem

Guest
Wij hebben hier in Eindhoven PeuterPlaza. Daar hebben ze een speelinloop. Elke woensdag ochtend van 09.00 tot 10.30. De ouders mogen gewoon meekomen en het is vanaf 18 maanden tot de kinderen naar psz gaan. Ze kunnen daar lekker spelen met leeftijdsgenootjes en het is dus een voorbereiding. Ik ga maandag even bellen want het lijkt me erg leuk voor Marissa. De kosten zijn 0.70 cent per keer dus daar hoef je het niet voor te laten. Zit er bij jullie in de buurt ook zoiets? Of misschien zijn er kinderen die al naar zoiets toe gaan?

groetjes Linda, mv Marissa 16 maanden

Wij hebben dat niet, maar is natuurlijk altijd leuk! Kan ze leuk met andere kindjes spelen. En Feline gaat al 3 dagen naar het KDV dus zou wat veel worden.

groetjes Maris

Hee hoi,

hier in de buurt zijn er 2 van zulke inloop ochtenden. Ben van plan om er met Alice ook gauw een keer heen te gaan, het is er eigenlijk nog niet van gekomen. Peuterspeelzaal heb je hier niet dus de leeftijd is van 0 tot ongeveer 5. Alice loopt nog niet en daarom heb ik er ook nog even meegewacht maar ze schijnen er wel heel mooi speelgoed te hebben met klimtoestellen etc en allemaal indoor. LIjkt me ook erg leuk en kunnen ze mooi met elkaar spelen!
Het is het proberen waard zou ik zeggen!

Groetjes Alberdien

Ik heb ze vandaag even gebeld want was benieuwd of er een wachtlijst is. Maar Marissa mag woensdagochtend al komen. Ze mogen komen zodra ze kunnen lopen. Het is de bedoeling dat je als moeder met je kind gaat spelen. Lijkt me erg leuk. En inderdaad 0.70 cent per keer en als je niet komt betaal je dus ook niet. Zal na woensdag even laten weten hoe het was

groetjes Linda

Terug
Bovenaan