Peuterpraat, leuk!

Hoi meiden,

Ik zat eens wat rondtekijken op deze site en kwam bij forum, 2-3, ontwikkeling.
Daar is een topic dat al langer dan anderhalf jaar loopt, namelijk: Grappige uitspraken.
Uitspraken dus van voornamelijk 2 en 3 jarigen waar je soms niet meer van bij komt.
Leuk om eens te gaan lezen. Dan weet je een beetje wat je te wachten staat / kan staan! En het idee houden we vast voor over pak hem beet een jaartje. Dan starten we gewoon ons eigen peuterpraat-topic!

Groetjes,
Ellen mv Julian

Het babbelen is al begonnen hoor! En Noa heeft een nieuw woordje geleerd en dat moeten we de heeeeele dag aanhoren: kom maar. Ze pakt dan de beer en zegt dan : kom maar. Nu blijkt dat ik dat ook de hele tijd zeg hahaha!!!! (alleen niet tegen de beer hihi)

hahaha, Die is echt leuk! Heb net 2 pagina's gelezen en flink moeten lachen. Ik verheug me er al op, ben benieuwd waar onze mupjes mee komen straks!

Groetjes, Marloes.

Leuk die uitspraken, lees ook de groter groeien, en daar staan ook van die uitspraken in. Lig vaak helemaal dubbel.

Deze vind ik nog steeds een topper:

Kindje speelt in de ballenbak van Ikea, wordt hij even later opgehaald zegt hij verbaast, Goh ze hebben ook nog een winkel bij de ballenbak!

Geweldig toch? Ik kan niet wachten tot ze met dit soort dingen komt. Moet ze echt gaan opschrijven, al weet ik nu al dat het niet zal gebeuren.

Terug
Bovenaan