Peuterpuberteit of een ander sprong?

<p>Hoi hoi,</p><p>7 mei wordt mn zoontje precies 17 maanden oud. De laatste 2 weken is hij zó veranderd! Hij wou alleen bij de omas en opas opgepakt worden en was daar heel huilerig (aandacht teveel ook door ooms en tantes) en thuis was het meestal een lieverd. Nu wilt hij ook constant door ons opgepakt worden. Alles is stom en hij huilt en gilt als hij zijn zin niet krijgt. Alleen spelen is ook niet leuk meer. Slapen gaat ook niet meer super. Hij wordt 4x wakker in de nacht wat al 2 maanden doorslapen was. Middagen gaan geregeld wel goed en vandaag wel maar 30 min geslapen. We zeggen wel duidelijk nee bij gedrag wat niet kan en mag. En nog iets wat ik wel moet zeggen is dat ik mijn ouders wel zover krijg om toe te passen wat ik thuis ook doe (als iets niet mag). Maar mn schoonouders niet. Hoe gaan jullie hiermee om?</p>
 
Slecht slapen hoort denk ik bij deze periode. Mijn zoontje van 17 maanden heeft hetzelfde jammer genoeg. 


en de driftbuien zijn hier alleen erg als hij iets niet mag. 


ik vind het goed dat ze ook leren dat het bij een ander anders gaat. Ik geef ze dus ook geen regels mits zij bij mij thuis oppassen. Dan gelden wel onze regels 
 
Terug
Bovenaan