Sinds zondagavond wordt Bente stipt om 21.14 wakker. Ze begint dan te krijsen en is het moeilijk om haar stil te krijgen. Als ze dan eenmaal weer slaapt wordt ze elk uur wakker, soms jammert ze dan een beetje, maar meestal zet ze het op een krijsen. 's Ochtends is ze dus niet meer uitgeslapen en daar heeft ze de rest van de dag last van.
Ik twijfel echt of ze iets heeft, Bart is wel al met haar naar de huisarts geweest dinsdag, maar er zat alleen een verkoudheidje, verders niets.
Nu na 4 nachten moet ik zeggen dat ik aardig gebroken ben. Hopelijk slaapt ze vannacht weer wat beter, al is dat waarschijnlijk ijdele hoop, zeker met die warmte die ze voor komende nacht voorspellen....
Liefs danielle
Ik twijfel echt of ze iets heeft, Bart is wel al met haar naar de huisarts geweest dinsdag, maar er zat alleen een verkoudheidje, verders niets.
Nu na 4 nachten moet ik zeggen dat ik aardig gebroken ben. Hopelijk slaapt ze vannacht weer wat beter, al is dat waarschijnlijk ijdele hoop, zeker met die warmte die ze voor komende nacht voorspellen....
Liefs danielle