peuterpuberteit, warmte of toch iets anders?

Sinds zondagavond wordt Bente stipt om 21.14 wakker. Ze begint dan te krijsen en is het moeilijk om haar stil te krijgen. Als ze dan eenmaal weer slaapt wordt ze elk uur wakker, soms jammert ze dan een beetje, maar meestal zet ze het op een krijsen. 's Ochtends is ze dus niet meer uitgeslapen en daar heeft ze de rest van de dag last van.
Ik twijfel echt of ze iets heeft, Bart is wel al met haar naar de huisarts geweest dinsdag, maar er zat alleen een verkoudheidje, verders niets.
Nu na 4 nachten moet ik zeggen dat ik aardig gebroken ben. Hopelijk slaapt ze vannacht weer wat beter, al is dat waarschijnlijk ijdele hoop, zeker met die warmte die ze voor komende nacht voorspellen....

Liefs danielle

Oh, wat vervelend, zeg. Ik weet niet waardoor het komt. Leah slaapt (afkloppen!) gewoon nog goed. Is overdag wel wat hangeriger en huilt sneller (en harder).... dat komt denk ik van de hitte.
Maar als je slecht slaapt, is dat gewoon heel vervelend. Hoop dat het snel beter gaat, maar met deze temperaturen kan het nog wel even duren?
Sterkte!!

Hoi,

Ook Roan is 's nachts erg onrustig. Wordt een beetje boos "wakker" en dit gaat ook meerdere keren per nacht.

Liefs Frida

Ps Roan kan niet zo goed tegen de warmte

Myrthe slaapt ook onrustiger en (merkte ik vannacht) is doodsbang voor de mug. Die had haar ook flink te pakken.
Van 23.30 tot 2.00u bezig geweest, ieder kwartier (!) eruit en toen maar naast me neergelegd.
Om 5.00u werd ik wakker omdat ze in mijn buik lag te trappen, toen ben ik van ellende maar in haar bed gaan liggen.
Vanmiddag nieuw muggenspul gekocht en hopelijk gaat het vannacht iets beter.
Ik kan niet meer, ben kapot....

Sterkte ermee

Liefs Irene

Hoi,

Vannacht heeft ze zowaar de hele nacht doorgeslapen, toen ze zich om 6.45 meldde was ik dan ook eigenlijk nog niet echt uitgeslapen. Gek eigenlijk dat je dan gelijk aan het inhalen slaat.
De dagen ervoor gingen ook al beter, ik zeg als ik haar in bed leg nu, lekker slapen en niet huilen. Dan zegt Bente afgesproken. Vannacht hield ze zich er in ieder geval aan, hahaha.

Myrthe ook weer goed geslapen, Irene?

Liefs Danielle

Ook hier veel gedoe met slapen. Iedere nacht komt ze wel een paar keer en ook het middagslaapje is stukken korter dan we gewend zijn, En dat terwijl ze echt wel meer slaap nodig heeft ( ik trouwens ook :)
Overdag huilt ze snel en is echt niet op haar best.
Hebben jullie nog een slaapzak aan bij de kleine of juist niet ?
Zonder slaapzak gaat ze gelijk aan de wandel, maar ik vind het met slaapzak eigenlijk ook niet kunnen. Het is dan wel echt warm boven !
We hopen maar dat alle ukkies snel weer beter slapen. zodat de mama's ook weer wat gezelliger zijn, toch ?
Liefs, Sophie

Hier gelukkig (even afkloppen) weer normale nachten, lag misschien ook wel aan de warmte, vanaf morgen dus maar weer zien.
Hier heeft Bente al heel lang geen slaapzak meer aan, Bente lag, en ligt nog steeds, altijd heel stil in haar bed en bovendien gaat ze ook niet aan de wandel.

Liefs Danielle

Terug
Bovenaan