PeuterTV

Je hebt zoveel leuke programma's op Z@ppelin en Nickelodeon Junior, ik moet er echt om denken dat ik de TV niet te vaak aanzet hihihihihi

merk dat ik nu al de neiging heb om na het ontbijt, hup lekker op de bank te springen, ik met een boek en Ivar even TV kijken  ik geloof dat ik niet zo snel ben 's ochtends hahahahaha
gelukkig gaat Ivar na een poosje lekker spelen en taalt hij dan niet meer naar de TV

groetjes Jenneke

Ja peuterTV is heel leuk... Enzo kijkt elke dag Teletubbies en Zandkasteel. Dat vindt hij schitterend. Hij roept de hele dat LaLa en Ba (dat moet Po zijn...).
En soms kijkt hij ook Pieter Post en Thomas het stoomlocomotiefje. Ademloos zit hij dan voor de tv in zijn eigen stoel te loeren.
Teveel tv vindt ik ook niet goed maar als je net ff aan het schoonmaken bent of wat anders waar je je aandacht bij moet houden dan is het heeeeeeeeeel handig......

di silva

Hier wordt eigenlijk alleen maar Teletubbies gekeken en dan nog niet eens elke dag.
Wieteke is namelijk zo vroeg wakker, dat we tegen die tijd het schoonmaakwerk alweer klaar hebben en de hort op gaan. Lekker naar buiten.
Maar ze vindt de teletubbies wel echt heel erg leuk. Zo schattig zoals ze met haar vingertje wijst en driftig naar de teletubbies zwaait als ze afscheid nemen.
Maar verder wil ik haar eigenlijk niet aan de tv wennen. Ze moet zich maar leren zo te vermaken (en dat gaat overigens prima).

Groetjes,
Geeske & Wieteke.

Hier gaat vaak om half 10 de tv aan voor de Teletubbies en soms nog tZandkasteel. Daarna gaat hij direct uit. Julian wordt er tegenwoordig al boos om en drukt 'm net zo snel weer aan. Maar hallo, dan kun je de hele dag wel tv kijken, het aanbod is zoo groot! En er zijn nog zoveel andere leuke dingen te doen en te ontdekken als je anderhalf bent!.
Ik ben het met je eens dat het heerlijk is, de tv aan en geen omkijken naar die kleine. Maar na dat halfuurtje gaat-ie echt weer uit hier hoor!
Savonds dan wel weer Sesamstraat, maar ook na het uitzwaaien gaat ie weer uit.
En dat boek? Tja, dat zou kunnen als Julian met zijn middagslaapje bezig is. Maar ja, dan zit ik vaak achter de pc! En savonds komt dat er vaak ook niet van. Ach, misschien als Julian het huis uit gaat...hahaha!

Groetjes,
Ellen

Ik laat kasper eigenlijk alleen naar sesamstraat kijken. Hij is gelukkig ook niet zo erg geintereseerd in de tv.
Als hij groter is ga hij er vast wel meer naar kijken dus probeer het nu een beetje te beperken.
Maar al die kinder programma's zijn inderdaad wel erg leuk.

liefs pauline

Ik moet zeggen dat ik niet eens wist dat peuterTV bestond, haha! Hier gaat per dag hooguit 20 minuutjes de tv aan, en dan op Baby-TV. Dat is een digitale tv-zender waar 24 uur per dag tv voor baby's/peuters uitgezonden wordt, zonder reclame ofzo. Dat vind ik een heel groot voordeel, je weet tenminste zeker dat er niets op het scherm verschijnt waarvan ik liever niet heb dat Isis het ziet.

Het tijdstip is hier ook altijd hetzelfde; net voor etenstijd. Op woensdag, donderdag en vrijdag haal ik Isis op van het kdv, race dan naar huis en begin direct met koken, anders eten we zo laat. Isis is dan vrij moe van een halve of hele dag kdv en kan zich niet meer zo goed vermaken, en gaat dus letterlijk aan mijn been hangen terwijl ik sta te koken. Op zo'n moment is Baby-TV een uitkomst! Alhoewel ze er niet altijd even veel interesse voor heeft, hoor.

Ik heb trouwens wel pas Barbapapa-dvd's gekocht, die wil ik binnenkort ook wel eens met haar gaan kijken. Jeugdsentiment!! Waarschijnlijk vindt mama het leuker dan Isis, haha!

Groetjes,
Myrna mv Isis

Terug
Bovenaan