peuterverslaving

de titel zegt t al : puteverslaving
heeft jullie peuter ook een verslaving van/an iets?
karlijn is helemaal verslafd aan het liedje kusjesdag van k3
word er helemaal gek an ahahaha
zodra we benede kome roept ze al : kusjesdag!!
en o wee als we t niet opzetten dan is ons hui te klein , aarna tliedje een x of 20 draaien en d'r dag is goed voor een uurtje hahahaha
verder is ze ook helemaal verslaafdaan mandarijntjes en banaantjes
in de superarkt word dan ookmet grote regelmaat en naan , zoals lijnze bnoemt , gepikt hahahaha
en dan hebben w de schoenen en jassen tik van d'r nog
gewoon ff lekker shoppen gaat niet meer want als madam een jas of schoenen ziet moet en zal ze die aan en dan krijg je ze ook niet meer uit hahahaha

hoe zijn jullie aapjes

groetjes maurilla

thalia is ook erg verslaafd aan de tv hahahah
dvd's zoals bumba, teletubbies, elmo ( het beste van elmo) en ernie (tel mee met ernie), samson en gert, en bassie en adriaan worden hier de hele dag door gedraaid.

normaal als ze wakker is roept ze mama uit.
nu riep ze dus van de week: elmo, ernie, thalia uit!
whahahaha ja, dat was wel grappig wakker worden :p

liefs, do

Hier ook een verslaving Woezel en Pip kijken en het liefst de hele dag.
De hele dag roept Nynke hondjes kijken!
En als we dan zeggen nee de hondjes slapen,dan gaat ze ze effe heel hard roepen hahahah!

Liefs Zonnetje

De "verslaving" hier is om de hele dag aan alles en iedereen kusjes te willen geven. Dit gaat zelfs zo ver, dat ze van de week bij de dierenwinkel een knieval maakte op de mat die een afbeelding had van een kikker. "Kikker, kusje!"
Hmm, nee, die maar niet. Niet zo fris. Doe maar een handkus dan.....

Auto's is hier de verslaving. Mijn zoontje is echt zo gek van auto's. Meteen buiten willen kijken, alle auto's na willen kijken. Speelgoedauto's verzamelen. Hij moet er mee eten en het liefst zou hij ze nog meenemen in bed ook. De hele dag is het totoo (auto dus). Als we op een parkeerplaats komen ofzo wordt hij helemaal wild, haha.
Wel lief hoor die verslavingen van onze kindjes.

Bij ons is het Bumba, Bumba en nog eens bumba. Het is zelfs zo erg dat ze als ze er met de rug naar toe zit, zonder te kijken weet wat Bumba aan het doen is. Dan zegt ze opeens: bouwen!!!!, dan kijk ik en is Bumba net een toren van blokken aan het bouwen. Dat gaat de hele dvd zo door, Hoezo grijs gedraaid....?!?

Verder heeft ze een tic wat betreft nummerborden van auto's. Tijdens het uitlaten van de hond wijst ze de cijfers aan en zegt wat er staat. (ze kent de 1, 2, 6, 7 en 8) Zo duurt een rondje van een kwartier wel 3 kwartier!

Ps: de speen in bed is helaas ook nog een verslaving, daar kunnen we het hier misschien ook nog wel een keer over hebben; afwennen...

Groetjes Tamara

Hoi,

DRUIVEN en APPEL!!!!! Pfff kom niet in de supermarkt momenteel want als je niet kijkt, trekt ze zo de druiven van de tros.
Ook weet ze precies waar in de supermarkt alle uitdeel-lekkers ligt en ga dan niet een andere route lopen, want dat is gillen!

Verder is het hier pop. Pop en vooral de poppenwagen moet overal mee naar toe. Drama dus als we met de fiets gaan, want die kan dan niet mee.

Ook heeft ze een tik met de computer. Als die aanstaat wordt je meegesleurd naar de pc en moet je alle foto's met haar gaan bekijken.
Zo ben je met die duizenden foto's ook wel een paar uur zoet.....

Liefs Irene

Hoi!

Hier is er 1 verslaafd aan dypsy, lala en po. (sorry, ik weet neit hoe je het schrijft)
Alleen tinkie winkie slaat ze over.
En ze riep vandaag de gehele dag: pieter, pieter post!
Zelfs tegen de postbode riep ze heel hard:pieter post!!!
En de postbode maar lachen!

Ik probeer haar nu zo min mogelijk steeds dezelfde programma's te laten kijken, maar op de een of andere manier onthoudt ze het toch steeds weer dat er nee wordt gezgd bij het afscheid nemen bij de teletubbies en wanneer Smoes bij pieter post miauwt...
Zucht... ik heb een mini-teletubbie op de wereld gezet!

Liefs Monica

Terug
Bovenaan