Pfeiffer tijdens zwangerschap

Hoi allemaal,

Bij mij is ontdekt dat ik pfeiffer heb toen ik 16 weken zwanger was.

Inmiddels ben ik 22 weken zwanger en vind ik de combi pfeiffer en zwangerschap heeeel zwaar..
Op internet is er weinig over te vinden. Zijn er mensen die ervaring hebben met deze combinatie?
 
Nee geen ervaring mee tijdens zwangerschap, wel vroeger gehad. En toen vond ik het al super lastig en erg, laat staan als je zwanger bent. Sorry maar geen tips dus hier, wel heel veel sterkte gewenst en denk goed aan jezelf. Veel rust nemen!
 
[quote quote=10440550]Nee geen ervaring mee tijdens zwangerschap, wel vroeger gehad. En toen vond ik het al super lastig en erg, laat staan als je zwanger bent. Sorry maar geen tips dus hier, wel heel veel sterkte gewenst en denk goed aan jezelf. Veel rust nemen![/quote]Bedankt voor je reactie.!
 
Hallo Anna,
De combi van zwanger en pfeiffer daar ben ik niet bekend mee. Toen ik pfeiffer had heb ik een dieet gekregen om mij lichaam meer rust te geven. Dit werkte voor mij goed. Ik weet niet meer precies wat het dieet was maar ik mocht in iedergeval geen suikers, vet (chips, frituur en opletten met koken), niet veel koolhydraten (pasta etc), geen alchol en weinig vlees. Er waren nog wat andere zaken die te belastend waren en niet mocht eten maar dat weet ik niet meer.

Veel sterkte!
 
Terug
Bovenaan