pfeiffer

klas net een berichtje van iemand die misschien zwanger is en pfeiffer heeft. Ik heb een vraagje daarover: is pfeiffer schadeleik voor je baby? Ik weet wel dat pfeiffer de pil werking beinvloed, maar niet of het gevaarlijk is. Is er wel eens iemand zwanger geworden door en/of met pfeiffer en was de baby gezond? ik ben zelf namelijk 8 weken zwanger en ik vraag het me erg af............
 
Ik heb zelf vorig jaar pfeiffer gehad. Ik wilde graag zwanger worden en de dokter zei dat dat geen probleem was.
Alleen was het dan prettig omdat je door pfeiffer al heel erg moe was en door de zwangerschap dus nog veel meer moe zou zijn. Voor de baby is het niet schadelijk.
Uiteindelijk ben ik pas veel later zwanger geraakt. (maar dat terzijde)

Succes

Groetjes Nicole
 
Hoi Maris ik ben ook zwanger geworden toen ik Pfeiffer had. De Pfeiffer was in 2001 geconstateerd en ongeveer 7 a 8 maanden was ik zwanger. Ik was heeeel erg moe maar met de baby was alles goed. Ik heb wel veel tijd nodig gehad om weer op te knappen, maar nu, een jaar na de geboorte, gaat het wel goed! Je moet goed je grenzen aangeven en alleen datgene doen wat je lichaam aan kan. succes! Nikki
 
Terug
Bovenaan