Pff 4maand en sprongetje

Ow ethan zit weer duidelijk in een sprongetje..
Wil alleen maar bij me zitten liefs aan de borst huilt om alles en niets is goed
Ethan ligt zins 8uur in bed en het is nu half 5 en ik ben al zeker 5 tot 10keer bij hem geweest omdat hij het op het brullen zet

Pff dit is duidelijk een van zijn ergste sprongetjes

Neem hem lekker bij je dat geeft hem geborgenheid kruip lekker met hem op de bank of in bed.
Mijn neefje heeft dat ook zo gehad mijn schoonzus nam het lekker bij zich in de draagzak of gewoon zo op de bank of in bed is ff bikkelen maar die geborgenheid hebben ze nodig in het sprongetje....

sucses......
liefs louise

Hola,
je bent om 4 uur achter de computer?jjajaj.
Hier is Juliaan ook hetzelfde om half 4 stond hij klaar met praatjes hij heeft gegeten maar geen slaapen hoor nee nee nee ik wil gewoon pratten mama.en je moet wakker blijven :).
uitendelijk bij mij geslapen en om hal 8 weer wakker.gelukkig is hij vrolijk.
Dus duidelijk is een sprongetje! hun willen meer aandacht en de warmte van mama voelen.dus gewoon bij jou laten slapen dan kunt jij ook slapen.
succes.

Hoi dromertje,

Kan je hem niet lekker op je buik nemen?
Kussen in je rug en lekker in bed.
Dan slaap je misschien niet, maar kan je wel lekker dutten saampjes,

Liefs Marina

Ik vind het heel eng om hem in bed te nemen omdat zo wel ik als mijn man behoorlijke draairollen zijn en ben gewoon bang om in slaap te vallen hij ligt hier nu in ons bed zins 6uur maar hij kan de slaap niet vatten dut dan even weg maar na een min of 2 is hij weer wakker

volgens mij is hier het sprongetje ook in aantocht.... Slecht slapen overdag, snel huilen, minder goed drinken. Gelukkig slaapt nick 's nachts nog wel goed, alleen wel vroeger wakker.
@ Dromertje; ik vind het ook eng om hem in bed te nemen hoor!

Hier hetzelfde verhaal als bij anvh! Connor is bij tijd en wijle niet te genieten!! En ook wij nemen hem niet in bed, al was het alleen maar omdat we een waterbed hebben dus dan mag het niet én omdat je dan zzelf alsnog niet slaapt uit angst dat je hem pijn doet ofzo.

Sterkte!

Goh, ik moet zeggen dat we hier nog geen sprongetje hebben, hier gaat alles nog normaal en hij slaapt ook overdag superveel op t moment. Er staat ons dus nog wat te wachten......

In bed nemen zou ik ook niet snel doen, ik vind het eng en ben dan bang dat ie er aan gaat wennen en dan moeilijker in zijn eigen bed wil slapen.
Maar aan de andere kant.....nachtrust is toch ook wel belangrijk voor paps en mams. Misschien zijn aankleedkussen tussen in leggen en zijn eigen dekentje/lakentje of in een slaapzak? Heeft ie toch zijn eigen plekje en kun je zelf niet op m rollen en ligt ie zelf ook 'vast'.

Terug
Bovenaan