A
Anoniem
Guest
zoals de meeste van jullie, begint me geduld langzaam op te raken. zeker na weer een nacht slecht slapen en draaien. gisteravond gaan slapen met flinke weeen. ik dcaht probeer toch maar te slapen. dat lukte even een uurtje of 2 toen ik wakker werd waren de weeen weg. toen werd ik zowat ieder half uur wakker om te plassen. dus vanmorgen was ik gebroken. zitten we te ontbijten. beginnen weer weeen, best heftig moest echt wegpuffen. dus ik hoopte misschien zet het toch eindelijk door. maar het zwakte weer af. dus hubby is gaan werken.
nu blijft het de hele tijd zo rommelen. een paar flinke voorweeen en dan weer even niks, en dan weer een paar die wat minder heftig zijn. en zo wisselt het zich af.
wel verlies ik ineens best veel afscheiding. dus wie weet.....
maar ik word hier horendol van.
ik weet ik heb nog tijd natuurlijk, ben donderdag pas 37 weken. maar het gaat al zo lang op deze manier. dat ik er nu echt van baal.
sorry, maar moest het even kwijt.
groetjes Dees
36,5wk
nu blijft het de hele tijd zo rommelen. een paar flinke voorweeen en dan weer even niks, en dan weer een paar die wat minder heftig zijn. en zo wisselt het zich af.
wel verlies ik ineens best veel afscheiding. dus wie weet.....
maar ik word hier horendol van.
ik weet ik heb nog tijd natuurlijk, ben donderdag pas 37 weken. maar het gaat al zo lang op deze manier. dat ik er nu echt van baal.
sorry, maar moest het even kwijt.
groetjes Dees
36,5wk