pff ben er klaar mee

ik ben het zwanger zijn helemaal zat, de eerste 20 weken ben ik alleen maar misselijk geweest en heb 2x met uitdroging in het ziekenhuis gelegen. na die 20 weken kreeg ik last van mijn bekken, en nu ben ik alweer een week of 3 dagelijks aan het spugen afgelopen 4 dagen blijft er zelfs niks meer liggen, heb de vk gebeld wat ik moest doen zij heeft naar mij gekeken en ik bleek een hele hoge bloeddruk te hebben waardoor ik per direct naar het ziekenhuis moest voor onderzoek, ze hebben alles onderzocht maar met de baby was alles goed gelukkig, waarschijnlijk ligt de baby op mijn maag te drukken waardoor ik nu zoveel moet spugen. en werd dus weer naar huis gestuurd. nu lig ik constant maar op de bank omdat ik me te slap voel om wat te doen. ben as maandag 37 weken, dinsdag moet ik weer voor controle naar de vk ik hoop eerlijk gezegd dat ze me zo gaan inleiden, ben er klaar mee wil mijn eigen lichaam weer terug.

Ik snap heel goed dat je het zat ben ik ban vandaag 37 weken en ben het ook al weken zat
Maar neem van mij aan dat het zat zijn geen reden is dat hun jou inleiden .de baby is in orde en dus zien hun geen gegronde reden om jou zwangerschap op te wekken
Ik zou ook graag willen dat ze me een handje helpen omdat ik al 4 dagen met voorweeen loop en omdat ik dus net in de winkel zowat uitbarste in tranen omdat ik een wee had die even echt over de top ging
Maar ik moet woensdag naar de vk en vraag wel dan even of ze willen kijken of er al iets bezig is en zou ik 2 cm ontsluiting hebben dan vraag ik wel of ze het meschien een beetje willen oprekken zodat het meschien de bevalling op gang brengt

wat je altijd kan proberen om de weeen op te wekken is sex en een orgasme krijgen in sperma zit een stofje wat ze ook gebruiken om in te leiden en met een orgasme trekt het samen en wie weet wekt dat dan even later ook weeen op
ik zou het proberen wij doen dat hier namelijk ook
veel sterkte en veel suc6

Pff heftig he, die laatste loodjes... Hoop dat je kindje zich gauw aandient! Maar hoop idd niet teveel op eerder inleiden, dat doen ze niet snel :-(

Sterkte!!

Heel herkenbaar; hier ook verre van een vlekkeloze zwangerschap (geweest) en dat spugen inderdaad maakt het er niet beter op; slap; futloos enz.
Ik moet zelf vandaag op de kop af nog 4 weken, maar ben mn uk al 2 weken aan het vertellen da ie GERUST met 38wkn mag komen ;-)

Ben er ook echt klaar mee, ben alles letterlijk en figuurlijk 'spuugzat' , het overgeven, de bekken, de slapeloze nachten en ZELFS het schoppen in mn buik kan me met vlagen ontzettend irriteren....

De laatste loodjes zoals ze dat dan zeggen,sterkte, ik hoop dat ze je willen inleiden, mij hebben ze in de vorige zwangerschap ingeleid vanwege ernstige bekken klachten, en t kindje deed t verder supers, dus het is niet per definitie zo dat je niet word ingeleid als t met t kindje goed gaat, 'mama' is namelijk ook belangrijk, zeker ook juist met de bevalling in t vooruitzicht; als je daar totaal uitgeput en slap/futloos aan begint kon dat ook wel eens vervelende gevolgen hebben.

Zeg ik niet om je bang te maken; dit is wat de VK me in mn vorige zwangerschap zei en k wilde er alleen maar mee duidelijk maken dat ze je eigen gemoed dus ook wel degelijk mee nemen in het besluit van wel of niet inleiden.

Nogmaals sterkte!

ook al hier nog 1 heb van de week 2x een pynaanval in m,n buik gehad wat ik toen had dan met m,n galblaas maar die is er dan uit ik weet dus niet of het nieuwe stenen zyn wat ik niet hoop of dat het gewoon druk pyn want kan slecht naar de wc zal bly zyn als de kleine er zal zyn

Terug
Bovenaan