Pff ben het zo beu aan het raken

Hey meiden,

Sorry hoor ik moet ff klagen hoor. Ik ben het zo beu inmiddels. De kleine ligt continu tegen mijn ribben aan, ik slaap er slecht van, kan mijn zoon bijna niet meer optillen van de pijn in mijn ribben en kan in het huishouden nauwelijk meer iets doen van de pijn. Zou zo graag willen dat de kleine zou gaan draaien maar ben nu 36 weken en zie dat niet echt meer gebeuren. Morgen moet ik weer naar de vk (omdat de kleine niet goed ligt heb ik nu iedere week controle) en zal dan ook met haar bespreken wat eventuele mogelijkheden zijn. Ik hoop zo dat de kleine eerder komt want ik ben het echt beu zo.

Hebben jullie dat ook dat jullie het zo beu zijn?

hier nog 1 hoor!ben nu 37.2 en kan eigenlijk helemaal niks meer. Kan nog 200meter lopen met de hond en zittent koken. Slapen gaat slecht want heb uitstralingspijn naar mn boven benen vanuit mn bekken. Maarkop op, straks is t t allemaal waard geweest :)

ja hier ook nog 1, kleine zit de hele tijd de porre met zijn voetenin me ribben niet om goed van te worden grrr, en moet nu ook nog 2 weken werken, nou kan je vertellen dat ik er aardig door heen zit ben moe nergens zin in,maar ja als ik het even vol hou dan heb ik wel 2 weken extra met de kleine als die er is maar het is niet makkelijk en daarna hopen dat de zon er is en hopelijk genieten een paar weken nog van me rust. we redden het wel meiden en inderdaad we krijgen er iets moois voor terug is de bedoeling.

liefsss

en hier nog 1 :p

ook ik ben het nu wel echt zat! mn bekken doen zooooo veel pijn! kan mn oudste amper naar school brengen. dat gaat echt struinend! (vorige week is ze de hele week niet naar school gegaan omdat ik het niet trok)
kan geen boodschappen meer doen, kan niet meer met mn kinderen naar een speeltuin, t huishouden gaat steeds slechter enz. ppfffff!!!!!

ik moet vanavond weer naar de vk. tis dat ik weet dat strippen nu nog geen zin heeft want anders......

pfff nog max 5 weken, dan is onze knul geboren en heb ik hopelijk snel mn oude lichaam weer terug.

de hele zwangerschap niks te klagen gehad maar nu...!

liefs, do

Precies hetzelfde hier!

heb al een paar dagen last van voorweeën of indalingsweeën ,'t is maar hoe je het wil noemen, en het lopen gaat ook niet meer zo makkelijk met die kleine die (hopelijk) is ingedaald. (voelt wel zo).
Hoop dat het allemaal doorgaat en dat ik eind deze week wordt ingeleid.

Mijn vriendin is vorige week bevallen...IK WIL OOK!!!

Enfin dat is eruit...

Elke avond weeën hier, allemaal onrust in mn buik en in mn hoofd. Mn rug en bekken staan aan het iend van de dag op instorten. En ik ben zooo moe ik kan de hele dag wel slapen.

...iets met de kinderen doen...ben blij dat ze 2,5 dag naar de creche zijn nu. Donderdag komt mn schoonmoeder even een paar uurtjes zodat ik even kan ontspannen en een dutje kan doen.

ik wil ook bevallen.. vind het lang genoeg geweest!!! al heb ik nergens veel last van.. verveel me gigantisch en ben beetje bang voor de bevalling dus het kan maar vast gebeurd zijn :-D

Terug
Bovenaan