PFf ben zo sikkeneurig

A

Anoniem

Guest
kom ff me gal spuwen hoor meiden.. ben zo sacherijnig loop al weer een week en 2 dagen overtijd.. heb af en toe last van diaree en pijn in me buik.. word helemaal brr weet niet.. moet vanmiddag naar verloskundige ben benieuwd ze wilde me strippen hoop op actie!! word hier strontmoe en sacho van.. zo dat heb ik even neer gezet.. sorry

ik zou er ook niet blij van worden hoor, al even overtijd, je wil je babytje!! Vanmiddag goed je gevoel bespreekbaar maken hoor!

Liefs, Sas

Voor mij duurt t nog 2 weken, maar begin het nu ook echt zat te worden. Ben erg huilerig, iemand hoeft maar  BOE tegen me te zeggen en ik jank. Slaap slecht en voel me zo niet mezelf. Blehh! Maar als je dan ook nog eens een week overtijd loopt, kan ik me voorstellen dat je er helemaal klaar mee bent. Nog effies volhouden en hopelijk kan de verloskundige wat voor je betekenen..

groetjes
Linda

Kan nu helemaal met je meepraten hoor!!!! En dat terwijl ik pas 1 dag overtijd ben.   Je wilt zo graag, maar er komt niets.... onze dochter was er nu 4 dagen, maar dat zegt helemaal niets.  Goed je gevoel ed bespreekbaar maken bij de vk hoor!! Ik hoef donderdag pas weer naar de gyn, maar hoop dat als ik dan nog niet bevallen ben hij een andere weg gaat nemen..... hij verwachtte me 2 weken terug al op de verloskamer..... maar nog steeds niet geweest.

Liefs Noah

Terug
Bovenaan