pff betweters.

als ik ergens een hekel heb is ongevraagde kritiek over mijn opvoeding!
kijk stel ik een vraag dan is er reden voor.

maar zo'n mens dat ik ken (15) heeft 28 maart een dochtertje gekregen en denkt alles beter te weten!

van pap krijg je een vet kind,
niet evenveel tijd tussen de flessen krijg je verwent en vervelend kind van,
overstappen op de voeding is slecht voor de darmen en je moet vanaf dag 1 op dezelfde voeding blijven,
papje is slecht voor de darmen dat mag pas met 6 maanden,
alleen voor een foto in een loopstoeltje zetten beschadigd de heupen al.
zwemmen in 37 graden mag echt pas vanaf 9 maanden is veel te slecht voor de motoriek.

word er zo schijtziek van! kan er echt heel boos om worden en 's avonds vraagt martin al meteen wat ze vandaag weer beter moest weten.

ieder kind is toch anders? alicia heeft geen last van der darmpjes van de verandering van voeding en van het papje? en die ene minuut wat maakt dat nou weer uit? zwemmen voor 9 maanden? heerlijk toch? verschillende tijd tussen de voeding is omdat ze 's ochtends meer honger heeft. en anders komen we niet uit

niet van aantrekken joh..
hier ook van die betweters die zich er mee bemoeien hoor.. zelfs me eigen zus die denkt dat ze het beter weet hoe borstvoeding werk ook al heeft zij zelf nooit gegeven niet eens geprobeerd.. krijg ook altijd commetaar van haar dat Ethan veel te dik is en dat dat komt door de borstvoeding dat ik op tijd moet voeden enz enz.. dat is net z'n giga betweter en haar kinderen zijn top en met Ethan is alles mis.. ook al hebben haar kinderen de eerste 4jaar om de haverklap in het ziekenhuis gelegen als altijd te licht waren en slecht aten

ik gooi het altijd maar op jaloezie want in haar ogen leef ik zelfs verkeerd en doe ik de verkeerde dingen

Moet zeggen dat ik ook weleens denk...pff dat gaat snel allemaal...
maar inderdaad..jij kent Alicia en als jij toch weet dat ze geen last heeft van papjes en bijvoeding en ze het zwembad super lekker vind (ik bedoel...ze gaat toch ook in bad! Of mag dat soms ook niet hahhaha!) je lekker niks van anderen aantrekken.
Soms is advies heel goed bedoeld en komt het verkeerd over...maar ze moeten natuurlijk niet aan je hoofd blijven zeuren!!

zou gewoon je eigen gevoel volgen, een moedergevoel is harstikke sterk!

Kan je niet voorzichtig aangeven aan haar dat ieder kindje weer anders is en geen mens hetzelfde is op deze aardbol?
Dat zij haar eigen gevoel volgt en jij ook?
Misschien dat ze dan haar commentaar voor zich houd.

Meis zo te lezen hier doe je het hartstikke goed en overleg je alles en probeer je het goede te geven aan alicia.
Zou zeggen hihi ga gewoon zo door!

Liefs Marina

Terug
Bovenaan