Pff dag 85 van cyclus

<p>Zijn er meerdere onder ons met een lange cyclus?</p><p>Januari spiraal laten verwijderen toen na 59 dagen ongesteld geworden maar daarna niet meer. Zit nu op dag 85 van mijn cyclus pfff </p><p>Weet niet zo goed wat ik moet doen. Moet ik richting de huisarts of toch nog even afwachten. </p><p>Gr danielle</p>

Hoi! Ik zit toevallig vandaag ook precies op 85 dagen. Ik ben met 60 dagen naar de huisarts geweest en gelijk doorverwezen voor een echo. Ik was een beetje sceptisch door alle verhalen die ik las, maar mijn huisarts nam me heel serieus. Gisteren en eergisteren had ik positieve ovulatie testen dus waarschijnlijk duurt m'n cyclus nu nog minimaal 14 dagen.

Ey tnxs voor je snelle reactie. Ik had een mirena spiraal. Werd tijdens het spiraaltje ook niet ongesteld. Spiraal 9 jaar gehad (wel verwisseld na 5 jaar natuurlijk. Daarvoor altijd aan de pil geweest met de pil wel regulmatig ongesteld natuurlijk. Ben toen door de pil heen zwanger geworden. Hoe mijn menstruatie voor de pil was geen idee ik was 15 toen ik met de pil begon. Kan me daar niet heel veel meer van herinneren.
Gr danielle 

Zeeuws meisje. Wat toevallig ook op dag 85. Kan ik misschien met jou in contact komen. Vind het fijn om met iemand er over te praten. Lees hier ook wel van lange cyclussen maar dan hebbe ze t over 30 Max 40 dagen nou dat zou voor mij kort zijn haha

Is niet gek hoor na een mirena spiraal.. als jij 9jr niet hebt gebloed is je cyclus in de war.. meestal na 3 maanden verandert t weer (kan ook korter of langer zijn).
maar als je t niet vertrouwd zeker even contact opnemen met je HA.