Pff.. die loodjes... haha,.. Grr...

Hoi,

Pfff... wat kan die buik soms in de weg zitten hè?..   (of zit ik mezelf gewoon in de weg... hmz,.. haha) Ook het slapen wordt steeds ongemakkelijker. Stiekem aan worden die laatste loodjes tóch wel zwaar!! Mijn positietruitjes beginnen langzaam aan al iets aan de korte kant te raken en éven de trap op en af en ik moet aan het zuurstof whahahhaha!!!

Ik ben nu ook wel érg benieuwd naar de kleine.. tis ook nog maar een paar weekjes..

Zucht.. Gisteren had ik zoiets van:"Laat die kleine maar komen, tis mooi geweest zo" haha. Maar daar is het natuurlijk nog veel te vroeg voor. Maar oh.. wat ben ik nieuwsgierig naar m'n kindje,..   Wat zal 't zijn?

Vandaag weer een boel kleine dingetjes gekocht en besteld ter aankleding van de babykamer, en als je dan zo in die kamer bezig bent en steeds meer "af" ziet dan gaat het nog meer "leven/kriebelen"..

Maar ik merk ook dat ik steeds minder kan hebben..

Heb nu ook nog eens erg   de griep te pakken (koorts, oorpijn,  snotneus en hoesten) dus kan m'n lol op Grrr.. Maar alles kost gewoon enorm veel energie, dus kan soms van vermoeidheid gewoon even wat tranen laten rollen, gek he.. Maar ja,.. Eigenwijs.. Ik zal en moet dan tóch even dit en dat doen en dat terwijl het eigenlijk niet meer gaat. NESTELDRANG, het zou verbóóóóóden moeten worden!!!

Maar goed.. Nog even en dan is het zover.. dat spannende moment..

Whoehahahahahhahahaha!!!

Toy toy toy Meiden!

Esmé mv Kay en ???

(33.1 wk zwanger)

Hoi Esmeeke,

ik herken dit perfect!
Het wordt ook hier allemaal wat veel die laatste loodjes en eigelijk spreken we nog niet helemaal van laatste loodjes vind ik dan.
Aja ik bedoel ik ben bijna 34 weken, mag er niet aan denken dat ik nog 6 weken zo moet rondlopen. Ik heb het ongelooflijk moeilijk de laatste dagen en VOORAL NACHTEN!
Verschrikkellijk gewoon!! Ik ben dan ook nog deeltijds aan't werk, maar daar ga ik stillaan mee moeten stoppen, want ik moet toegeven dat het me te zwaar wordt. Ik heb hier nog een dochtertje lopen van 13 maand, dus heb men handen nog goed vol.

Nog even genieten zou ik zo zeggen, maar ik kan het zelf moeilijk met al die kwaaltjes, dus pffffffffffff zeuren, zeuren en klagen , hihi..

Liefs,
van ons...

Die laatste loodjes... pfff Het is nog waar ook wat mensen zeggen...
Het slapen gaat ook steeds slechter... Kan niet lang op m'n rug, linker zij of rechter zij liggen... Maarja moeten maar zo blijven denken;  we doen het voor een goed doel whaha
Wat je er eigelijk allemaal voor moet laten... die mannen hebben het maar makkelijk
Ben ook super benieuwd wat het gaat worden, wordt steeds erger... Nog maar eventjes wachten!!!

Maar balen dat je ziek bent, ik heb het zelf ook gehad...  Kan er ook nog wel allemaal bij!!!!
Enne wat het nesteldrang betreft, HET MOET INDERDAAD VERBODEN WORDEN!!!!!

Suc6 en Beterschap!!!

Groetjes Laura

Hoi Esmé,
Erg herkenbaar weer! Ik ben ook ziek geweest (drie weken; zware griep en voorhoofdsholte-ontsteking die maar niet over ging) en  raakte behoorlijk gefrustreerd omdat ik vanalles wilde, maar niets kon. We hadden de nieuwe kamer voor Thom al lang en breed af willen hebben, maar dat lukte dus niet..
Nu ik me weer beter voel, heb ik enorm last van nesteldrang  Ik wordt ook echt moe van mezelf. Vandaag heb ik me vreselijk uitgesloofd door de bedden te verschonen, de badkamer te poetsen,  veel wassen te draaien,  een berg  nieuwe spulletjes te kopen voor de baby en een paar kasten samen met mijn man naar de  zolder te sjouwen vanuit de kamer die studeerkamer was en Thoms kamer wordt. Ben echt kapot nu en ik  ben niet al te fit. Ook ik  loop na één trap al te hijgen als een oud paard en slaap 's nachts heel slecht door de pijn in mijn onderrug *zucht*
Toch ben ik superblij dat dit allemaal maar vast gedaan is. Thoms nieuwe kamer is bijna af, er moet alleen  nog een nieuw kastje in elkaar en we wachten nog op de nieuwe gordijnen. Donderdag hoop ik al Thoms spulletjes  te verhuizen naar zijn "grote-jongens-kamer" en kan ik zijn oude kamertje voor de baby in orde maken. Dat is dan zo gebeurd, hoi hoi hoi!
Ik kan niet wachten tot over drie weken mijn verlof begint, dan hoop ik een beetje rustig aan te gaan doen

Sterkte met de laatste loodjes en probeer af en toe wat rust te pakken..
Groetjes Laura mv Thom en 32 wkn zwanger

He esme!

We kennen elkaar van het zomermama 2006 forum. Ik kwam er net pas achter dat er natuurlijk ook een forum zou zijn voor de maart 2009 mama's......... Beetje late reactie van me, maar beter laat dan nooit. In principe zou ik 3 april uitgerekend zijn, maar vanwege bekenklachten (kan jij over meepraten he) hoge bloeddruk, MS en de kleine ligt goed voor op de groei, heeft mijn gynecoloog in principe laatste week maart aangegeven om in te gaan leiden als alles goed blijft gaan, anders wordt het eerder. Dus ik word zowiezo ook een maart 2009 mama. De laatste loodjes wegen hier ook be-hoor-lijk! Ik heb ook een flinke griep te pakken en dat maakt het naast alle andere kwalen niet makkelijk. Marit (mijn dochtertje van bijna 2,5 jaar ter info voor de andere maart mama's) had ook griep en dan merk je dat een zwangerschap met een peuter erbij toch andere koek is dan je 1e zwangerschap! Toch geen klagen hier hoor, ben veel te gelukkig met het wondertje in mijn buik! Wil alleen zo graag meer toe kunnen geven aan mijn nesteldrang, maar het lijf (lees omvang van een gammele olifant) werkt echt niet mee hahaha! Gelukkig komt mijn moeder regelmatig en die laat zich heerlijk rondcommanderen door mij, de schat!

Sterkte allemaal!

groetjes Monique mv Marit en ?

Bij mij wegen de laatste loodjes nog niet heel erg zwaar, maar dat kan natuurlijk zomaar spontaan veranderen. Op dit moment loop/ren ik afentoe rond als een kip zonder kop en wil ik het liefste 20 dingen tegelijkertijd doen, met als gevolg dat ik aan het einde van de dag eigenlijk helemaal niks af heb. En waar ik bij mijn eerste zwangerschap helemaal geen last had van nesteldrang, blijf ik nu maar bezig. Ik heb zelfs lijstjes voor manlief klaar liggen met dingen die van mij perse nog moeten gebeuren voor de kleine komt. Vanochtend heb ik met mijn bolle buik de badkamer nog maar eens een grote beurt gegeven...Manlief moest eens weten, hij zou het niet eens toestaan.
Wat ik wel herken is het zuurstoftekort. Inderdaad 1x de trap oplopen en ik loop te hijgen als een hoogbejaarde....

Nou iedereen nog veel succes met de laatste loodjes.
Morgen mijn laatste werkdag en dan ga ik met de benen omhoog.

gr. Hanneke
35 weken

Hoi meiden,

Ik moet heel eerlijk zeggen dat het mij nog steeds voor de wind gaat.
Heb eigenlijk nergens geen last van. Ben nog steeds lekker 2x in de week aan het sporten.
Het slapen gaat wel iets minder, maar dat komt omdat ik er vaak uitmoet om te plassen.
Ben ook nog niet zo heel veel aangekomen dus dat buikje zit ook niet in de weg.

Ik moet nog 1 week werken en dan heb ik ook lekker verlof.

Voor de meiden waar het wat minder mee gaat, heel veel succes en toy,toy,toy voor de laaste lootjes.

Gr. Corrie
35 weken zwanger

Terug
Bovenaan