Hoi,
Pfff... wat kan die buik soms in de weg zitten hè?.. (of zit ik mezelf gewoon in de weg... hmz,.. haha) Ook het slapen wordt steeds ongemakkelijker. Stiekem aan worden die laatste loodjes tóch wel zwaar!! Mijn positietruitjes beginnen langzaam aan al iets aan de korte kant te raken en éven de trap op en af en ik moet aan het zuurstof whahahhaha!!!
Ik ben nu ook wel érg benieuwd naar de kleine.. tis ook nog maar een paar weekjes..
Zucht.. Gisteren had ik zoiets van:"Laat die kleine maar komen, tis mooi geweest zo" haha. Maar daar is het natuurlijk nog veel te vroeg voor. Maar oh.. wat ben ik nieuwsgierig naar m'n kindje,.. Wat zal 't zijn?
Vandaag weer een boel kleine dingetjes gekocht en besteld ter aankleding van de babykamer, en als je dan zo in die kamer bezig bent en steeds meer "af" ziet dan gaat het nog meer "leven/kriebelen"..
Maar ik merk ook dat ik steeds minder kan hebben..
Heb nu ook nog eens erg de griep te pakken (koorts, oorpijn, snotneus en hoesten) dus kan m'n lol op Grrr.. Maar alles kost gewoon enorm veel energie, dus kan soms van vermoeidheid gewoon even wat tranen laten rollen, gek he.. Maar ja,.. Eigenwijs.. Ik zal en moet dan tóch even dit en dat doen en dat terwijl het eigenlijk niet meer gaat. NESTELDRANG, het zou verbóóóóóden moeten worden!!!
Maar goed.. Nog even en dan is het zover.. dat spannende moment..
Whoehahahahahhahahaha!!!
Toy toy toy Meiden!
Esmé mv Kay en ???
(33.1 wk zwanger)