Pff even klagen hoor

Hoi meiden.
Zo blij dat ik zwanger ben, maar voel mij gewoon niet lekker. Ben moe, misselijk, geobstipeerd waardoor pijn in mijn buik, duizeligheid.
Ben al vanaf maandag thuis, want het werken gaat gewoon niet.
Vanmorgen dacht ik even lekker douche. Nou daar kwam ik nog beroerder uit. Was hastikke duizelig en had het gevoel flauw te moeten vallen.
Dus maar weer mijn bed in, waar ik weer heerlijk heb liggen pitten.
Baal gewoon een beetje. Vind het vreselijk mij te moeten ziek melden, vooral in deze vakantietijd is het al krap met personeel en dan hebben ze zo'n collega die zich ziek meld. Heb het idee dat mijn leiding er niet veel begrip voor heeft. kreeg vorige week al de opmerking, ja meid misselijkheid hoort erbij. Volgens mij heeft ze niet door dat het niet een beetje misselijkheid is.

Ben echt blij met mijn zwangerschap. Maar kan er gewoon niet erg van genieten zo. Kijk al uit naar die weken dat ik mij beter ga voelen.

Nou even van mij afgeklaagd hihihi

xx yvonne

Wat naar dat je je zo rot en beroerd voelt....ik heb er geen ervaring mee voel me nu voor de 3de keer niet ziek en misselijk,alleen snel moe.en flauw verder niet.

over je werk zal ik proberen niet te veel over in te zitten,jij kan er ook niet aan doen dat je ziek bent.
gewoon tegen je leidinggevende vertellen dat echt niet gaat...dan moeten ze wel begrip tonen toch!!en misschien kun je over een tijdje een paar uurtjes werken of aangepast??

sterkte hoor en hopen dat je snel beter voelt
liefs jootje

Gossie, lastig he dat je je dan zo ziek bent en dan ook nog eens je schuldig voelt over je werk.
Meid, het belangrijkste wat jouw lijf nu aan het doen is is je uk aan het uitbroeden. Jammer dat je niet kunt werken omdat je zo ziek bent. Volgens mij voel jij je slechter dan je collega's die misschien een beetje harder moeten werken.
Die collega's kunnen dat best.
Doe jij maar rustig aan (al valt dat niet mee zo te horen)
Jij en uk zijn nu ff het belangrijkste!
Beterschap,
Liefs, Pieta

Heey meid,

Balen hé al die kwaaltjes!! En heerlijk toch dat je ze er hier even eruit kan gooien!! In mijn omgeving hebben ze ook weinig begrip voor het feit dat ik weinig mag doen. Ik voel me goed nu, maar als ik te druk ben ga ik weer overgeven en ik kan niet stoppen. Dus ik mag niet meer overgeven. Probeer je niks aan te trekken van je ongeving. Ik weet het, ik probeer het ook en het is niet altijd makkelijk, maar je bent wel zwanger en er gebeurt nu zoveel in je lichaam!! Je kindje word nu aangelegd en daar komt veel energie bij kijken! Pak je rust en probber alles los te laten meis. Dat is het beste voor jou en de kleine!!

Beterschap!!!
Liefs ciomama

hoi, bedankt voor jullie lieve berichtjes. Ben gisteren begonnen met de medicijnen tegen de misselijkheid en vanmorgen werd ik wakker en was erg misselijk, maar na een beschuitje te hebben gegeten zakte het weg. (jippie) Hoop nu weer wat aan te kunnen gaan sterkte. Deze week nog thuis blijven en dan hoop ik maandag weer een beetje beter te voelen.

x yvonne

Hoi !!
Wat vervelend he die kwalen.. ik word er ook gek van.. Ben zo ontzettend moe, heb totaal geen energie om iets te doen.
Ik werk niet, dus wat dat betreft kan ik de hele dag rustig aan doen als ik dat wil. Dat scheelt.. alhoewel je ook geen afleiding hebt, dus je de hele dag voel je je ook goed beroerd..

Mijn gezicht zit vol pukkels, amper eetlust, ook flauw, en soms duizeligheid, misselijk, ontzettend last van mijn buik omdat ik al dagen lang niet naar de wc kan, blaasontsteking, schimmelinfectie en ga zo maar door..
zwanger zijn is niet zomaar iets..

Maar vervelend dat je baas zo reageert.. maar het kost hun niets, ze zijn evroor verzekerd heb ik ergens gelezen. maar ik kan me voorstelen dat je je zo voelt.
Door gezondheidsredenen ben ik gestopt met werken. Ik kon me nooit ziek melden als het niet ging.. ging altijd maar door tot het eind... dus wat dat betreft ben ik blij dat ik nu thuis ben want zou me gewoon nieet durven ziekmelden..

Nou veel sterkte en ik hoop dat de medicijnen goed hun werk doen ! doe rustig aan en denk aan jezelf en de kleine ;)

Terug
Bovenaan