Pff..even klagen; klote cyclus!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden!

Oh wat ben ik toch blij dat je op dit forum even lekker je frustraties van je af kan schrijven!! Ik weet wel dat ik eigenlijk nog niets te klagen heb omdat we pas 4 maanden bezig zijn.. maar toch baal ik wel!
Ik heb nu een cyclus van 54 dagen en had besloten dat ik na deze menstruatie zou gaan starten met Teunisbloemolie. Ik wilde dit voor de zekerheid wel even checken bij mijn ha, dus die heb ik vanmiddag gebeld. Hij zei echter dat het effect van Teunisbloemolie op geen enkele manier bewezen is, dus dat het weinig nut heeft dat te gaan slikken.. *grrr*
Zijn reactie op mijn cyclus was dat deze inderdaad wel erg lang is, en dat ik nog maar even 2 of 3 cycli af moet wachten en dan terug komen, dan gaat ie me onderzoeken. Maar ja..met mijn cyclus zijn we na 3 cycli alweer een half jaar verder!
Ik vind het zo moeilijk om het los te laten! We willen het allebei zo graag! Afgelopen week had mijn vriend al twee keer gedroomd dat hij papa was en helemaal verliefd was op ons kindje! Als hij me dat vertelt krijg ik echt een brok in m'n keel!

Nahja.. ik ga in ieder geval wel evengoed gewoon met teunisbloemolie starten, dan heb ik tenminste nog het idee dat ik er íéts aan doe, in plaats van alleen maar wachten en wachten.

Zo, sorry voor m'n lange klaagverhaal! Het was eigenlijk best wel even lekker om te spuien :)

Liefs , 10e

Hoi 10e,

Ja klote he? ik zit nu op dag 50..... dacht gister dat ik op 6 weken zat, maar toen ik in mijn agenda keer zat ik gister al weer op 7 weken. Het is de eerste keer dat het zolang duurt, hiervoor 2x een cyclus gehad van 35 dagen. En het gekke is dat ik 5 weken geleden echt draderig cervixslijm heb gehad en pijnlijke steken in mijn eierstok. Dacht echt dat dit mijn ei was! Maar dat klopte dus waarschijnlijk toch niet...... ik weet hoe frustrerend het is!

Ik slik wel teunisbloemolie en eenhoornwortel. Dit is homeopatisch, dus bewezen is er niets, maar hoor wel veel goede ervaringen, dus ga ik er gewoon mee door.

Heel veel succes verder, ik weet hoe je je voelt!!

Liefs Meike S. 3e ronde, 1e kindje, cyclus 35+35+??

hallo meiden !

Dat is zeker balen zo'n cyclus... kunnen jullie niet eens een afspraak maken met een fertiliteitsarts ? Ze kunnen dan de cuclys eens beter bekijken dmv inwendigeecho's gedurende de gehele cyclus (cyclusanalyse).
Bij mij hebben ze dit ook gedaan en t'is even  vervelend zo'n echo, maar ze kunnen wel precies nagaan wanneer je je eisprong hebt, dan wordt het ook gemakkelijker timen voor een kleintje.

Veel succes... mijn nod is morgen of donderdag...

nanny

Hoi Nanny, wanneer kun je een daar een afspraak maken/krijgen dan? Moet je dan al niet veel langer bezig zijn?? anders heb ik daar zeker wel oren naar! Spannend jou NOD! DUIMEN!

Liefs MEike

Terug
Bovenaan