pff even klagen!

Hallo oktober mama's.

Even klagen......
Ben 34 weken zwanger van ons 3e kindje en heb al de hele dag last van steken in mijn buik en ik voel gewoon dat de baby aan het indalen is. Best wel pijnlijk schaambot tot gevolg. Niet heel erg prettig met 2 kleine kindjes die de nodige aandacht vragen en tot overmaat van ramp belde mijn man net dat hij voor 2 dagen naar Nederland moet voor werk vanavond. ( we wonen in frankrijk).
Meestal vind ik het niet zo erg als hij een paar dagen weg is maar nu kan ik wel een extra paar handen gebruiken.

Nou ja niets aan te doen, maar baal wel een beetje.

Gelukkig is het weer hier wel een stuk beter dan in nederland dus dat is dan weer een pluspuntje.
Mis nederland wel op dit soort momenten, vrienden en familie dicht om je heen!.

Sorry voor het geklaag dames!

Groetjes Fee

Hoi Fee,

Geeft niets hoor! Je hebt alle reden om te klagen toch? Je voelt je toch wat sneller alleen etc. in zo'n situatie.. Laat staan als je dan ook nog zo ver weg van iedereen bent! Hou je taai meid! Komt vast helemaal goed!

Liefs Uma

Hai Fee,

Logisch hoor dat je zo reageert. Ik kan me voorstellen dat je het allemaal erg pittig vind. Ik heb zelf een stiefzoontje van 3 jaar, die is er om het weekend. Als je hem dan helpt met zijn ADL, wordt het allemaal best zwaar. Toen dacht ik even, zo ik heb respect voor die vrouwen die nog meer kinderen hebben en dat 24/7 moeten doen. Dus bij deze: Ik heb respect voor je , snap erg goed dat je zoiets hebt van: AAAHHHH.... Maar het voordeel van zwanger zijn is wel, morgen kan het ineens allemaal wel positief gezien worden (lang leven de hormonen).

Succes meid! Groetjes Kim

Hey hey,
Geeft niks, klagen mag! Hier kun je je verhaal kwijt en begrijpen we het allemaal :))
Zwanger zijn is ontzettend leuk, maar vaak ook o zo zwaar... vooral de laatste loodjes!! Het gaat met zn ups en downs.. Maarrr we doen het voor het goede doel!!

Ik snap helemaal dat je er even door zit met die kwaaltjes, en dan ook nog 2 andere kids+ het feit dat je man wegmoet.. maakt het er niet makkelijker op!

Hopelijk voel je je inmiddels weer wat beter?
Succes met alles!
Liefs rosan

Hey Dames,

Sorry voor de late reactie, beetje erg druk geweest de afgelopen paar dagen.

Het gaat gelukkig een stuk beter, heb net het ticket voor me moeder geboek en die komt over 5 weken deze kant op!!
Vandaag controle gehad en alles gaat volgens planning, baby groeit goed en ik ook hihiihihhi

Gelukkig kon de gyn mij verzekeren deze keer dat ik niet 14 dagen overtijd ga lopen, de vorige bevalling was 14 dagen overtijd en ben toen bevallen in 2 uurtjes, nu zijn ze en ik een beetje bang dat het weer zo snel gaat, dus als de kleine er niet is op de uitgerekende datum ( 15-10) dan kijken we het weekend aan en dan mag ik me maandag melden om in te leiden als ik al een beetje ontsluiting heb!!

Helaas deze week nog even zwaar, mijn man gaat zondag nog 6 dgn op zakenreis maar daarna is hij gelukkig thuis tot de bevalling ( ik bedoel niet thuis thuis maar niet meer in een ander land) dus gewoon hier op kantoor.

Volgende week komt ook een vriendin van mij een paar dagen langs dus dat is ook genieten.

Bedankt voor jullie lieve woordjes!

Fee

Terug
Bovenaan