Pff ff me verhaal hoor,

A

Anoniem

Guest
Hoi hoi Dames!

Ik zeg niet zo heel vaak wat maar heb nu gewoon ff zin om wat van me af te typen.
Ik ben sinds april 2006 gestopt met de pil en vanaf augustus 2006 zijn we voor het eggie gegaan.
Ik ben vrij regelmatig ongesteld vanaf het stoppen met de pil al 26/27/28/29 1x een uitschieter van 31 !
dus dat heb ik allemaal wel mee gehad maar nu bijna 8 maanden verder nog steeds niets,.
Waarom duurt het zo lang waarom is het zo oneerlijk verdeeld je word er zo depri soms van ik ben 20 me vriend 26 we willen het zo graag maar het komt maar niet.
Vorige week had ik me EI als het goed is voel hem namelijk bijna nooit we waren toen allebei een weekje vrij dus wie weet deze maand wel.
Wel heb ik bijna elke maand dat ik denk dat ik zwanger bent of dan denk ik jah deze maand is het raak maar dat zit gewoon tussen je oren soms denk ik dat ik GEK word.
Ik denk dat ik vanaf volgende maand gaat temparaturen als het deze maand niet raak is 2 april is me NOD !
Hebben sommige dames misschien TIPS ????

Alvast bedankt.

En iedereen die zwanger is Van Harte en geniet ervan!

En alle andere dames IK DUIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs

Tis soms niet eerlijk waarom het bij de  ene vlotter gaat als bij de andere! kan me voorstellen dat het telkens weer een teleurstelling voor je is! Maar houd de moed en het plezier erin hoor! Jullie tijd komt echt nog wel! Wel fijn dat je menstruatie regelmatig is, ben zelf 7 maanden met de pil gestopt en slecht 3 keer ongesteld geweest, is ook niet fijn! Maar het komt goed! HEEL VEEL SUCCES VERDER!!

Imme

|Hoi prisjuh,
Ik weet hoe je je voelt.
Ben ook al vanaf augustus bezig.
Je moet gewoon afwachten.
Ik heb nu op internet ovulatietesten besteld en die ga ik deze maand proberen.
Gewoon om te weten of het wel echt mijn eisprong is die ik zo goed voel.
Misschien ook wel iets voor jou?
Gr liselotte

hoi prisjuh,

Ik weer precies hoe je je voeld mijn vriend (24) en ik (22) zijn nu al een jaar bezig voor de eerste. En daar word je idd heel erg depri van nou het nog niet raak is.
Maar goed hou de moed erin.

Liefs Bontrie

NOU dames enorm bedankt voor deze oppepper !
Soms heb ik gewoon zo baaldag vandaag zit ik beter in me vel! HiHi
Ik heb het  gevoel dat het deze maand wel goed zit. Ben ook al af en toe met vlagen behoorlijk misselijk. Maar kan ook weer is tussen me oortjes zitten.
Als het deze maand niet raak is ga ik beginnen met temparaturen.! en dan zie ik wel verder !!!! wil er ook niet weer TE veel mee bezig zijn!

NOU ik duim voor ons allen!!!!!!!!!!!!!!!!!

Liefs

Ik weet ook hoe je je voelt hoor, boos en verdrietig. Soms jaloers op al diegenen op straat, in je vriendenkring, en hier op het forum, die zo snel zwanger lijken te worden! Geef de moed niet op hoor! Dat doen wij ook niet!

groetjes, GS 13e ronde 1e kindje

Nou GS

Inderdaad me vriendinnen allemaal zwanger of net bevallen Grrr ik kan er zo boos om worden....
Maar ook ze zeggen op je 20ste ben je het vruchtbaarst en dan denk je niet lullig bedoeld hoor maar ben je 35 of ouder tjah dan kan IK me eigen er wat bij voorstellen maar ben je tussen de 18 en de 30 dan denk ik waarom zo lang maar ja zeer binnenkort zijn wij ook de gelukkigen Hahah

Kop op

liefs

he meid,
nou je bent echt niet de enige die tussen de baby s zit.
er zijn drie vriendinnen van me zwander,1 net bevallen,en die andere hebben
al kids.word er soms gek van!!heb ook bewust niet verteld dat ik ermee
bezig ben,lijkt me heel irri als er steeds aan je gevraagd word,ben je al zwanger?
maar onze tijd komt ook!!

succes k

Terug
Bovenaan