Pff gek worden wie nog meer?

<p>Hooi, </p><p>Maandag is mijn nod. Tot op vanmorgen was ik er heel rustig onder als in; we hebben ons best gedaan meer kunnen we niet. </p><p>Sinds zondag zit mn bh wel erg strak.. normaal altijd tussen eisprong en menstruatie pijnlijke borsten dus dat is geen graadmeter. Echt was ook mijn vriend gisteren van mening dat mijn borsten groter leken en voelde. </p><p>Vannacht wat rare dromen gehad over zwanger zijn en nu ben ik dus vanmorgen wakker geworden met het gevoel , jaaaa zal t dan toch?! </p><p>2 maanden geleden heeft mn lichaam mij al enorm in de maling genomen dus ik ben er zeer van op de hoogte dat dit nu weer zo kan zijn. </p><p>Zo idioot dat ik van 2 dromen over zwanger zijn wakker kan worden met de gedachte dat het zo is.. </p><p>Andere kant, als ik droom dat mn vriend vreemdgaat kan ik ook boos wakker worden dus ergens ook weer niet zo heel gek ? </p><p>Sorry dit moest er even uit. Wellicht zitten er meer in dit mentale gevecht met zichzelf.. </p><p>Wil mijn vriend er niet mee lastigvallen. Maar moest wel even ventileren. </p><p>Liefs</p>
 
Pff dat ken ik!
De hele maand denk ik "ik ga me nu niet druk maken, ik word vanzelf ongesteld als het niet zo is.." en dat zit ik vlak voor mijn NOD en dan word ik weer ongeduldig en zenuwachtig! Dan voel ik ook vanalles, mijn hele lichaam doet zeer.. tot ik ongesteld word. Dan bleek het daar weer door te komen.. 
 
Nu weer in die periode! Tot gister mentaal nergens last van.. Gewoon in de "ik wacht het af" stand. En sinds vandaag elke keer krampen waardoor ik direct weer in de "zenuwachtige" stand sta haha 
Ik heb een hele onregelmatige cyclus die ook nog is heel lang is (Tussen de 37 en 49 dagen) dus wanneer ik kan testen is ook altijd nog de vraag.. 
Wachten duurt lannggg, succes nog eventjes!
 
 
Terug
Bovenaan