Pff heb m'n echo gehad....

...jeetje wat zat ik in de zenuwen om m'n echo zeg...ten eerste omdat mijn beste vriendin bij 12 weken te horen kreeg dat haar baby-tje al met 9 weken was overleden. Het heeft toen nog ruim 2 weken geduurd voordat het kindje los liet. Dus ik hield in mijn achterhoofd dat het een slechte echo kon zijn. En omdat ik al behoorlijk dik ben, zei iedereen tegen me van is het géén tweeling?? Aangezien ik er zelf een ben, heb ik daar wel kans op, maar normaal slaat het een generatie over. Dus toen ik daar eenmaal lag en ik zag iets knipperen toen was het al een hele opluchting, maar goed nu nog kijken of het er niet twee waren....maar nee het is er maar één.........en OWH wat ben ik blij!! Ik heb nu zin om helemaal los te gaan en me helemaal scheel te shoppen....maar goed....ik hou me nog even in, want ik heb alles nog van m'n zoontje!!

Groetjes Angel

Fijn hoor, Angel! Het kan natuurlijk altijd mis zijn, maar gelukkig is alles goed! :)
Zo'n echo geeft je altijd een extra stukje zekerheid he, dat weet ik nog goed :)

Lekker ervan genieten! Je kleine mag heus wel wat nieuwe dingetjes, dus vier het gewoon ;)

Hoi,

Dat gevoel ken ik, ook bij mij zeggen de mensen dat ze vinden dat ik al zo dik ben. Maar ook ik ben zwanger van 1 en ook eigenlijk nog niet zoveel aangekomen.
Wat een opluchting he om te zien dat alles goed is.
Heb zelf al 2 echo's gehad en ben 13 wk 5dg. Volgende week moet ik weer voor controle en kunnen we het hartje via de doptone horen, ook weer heel spannend.

groetjes Sylvia

Hoi,

Dat gevoel ken ik, ook bij mij zeggen de mensen dat ze vinden dat ik al zo dik ben. Maar ook ik ben zwanger van 1 en ook eigenlijk nog niet zoveel aangekomen.
Wat een opluchting he om te zien dat alles goed is.
Heb zelf al 2 echo's gehad en ben 13 wk 5dg. Volgende week moet ik weer voor controle en kunnen we het hartje via de doptone horen, ook weer heel spannend.

groetjes Sylvia

Terug
Bovenaan