Pff heb wordt nu wel heel erg zwaar

A

Anoniem

Guest
Hoi...

Nou ik heb de laatste tijd geen geluk in mijn zwangerschap..
Vorige week ook aan de ctg gelegen ik had een veel te hoge bloeddruk dus er was kans op zwangerschaps vergiftiging maar gelukkig was er niks aan de hand..
Vannacht weer wakker gehouden door dat ik mij zorgen maakte om mijn meisje ze bewoog niet meer. mijn vriend en ik maakte ons onwijs zorgen na een tijdje heb ik de telefoon gepakt om de v.k te bellen ( half 3 in de nacht ) En toen hij bijna over ging voelde ik haar weer.. ( het is ons 1e kindje ) We waren in tijden niet zoo gelukkig wat er dan door je heen gaat is onbeschrijfelijk.

Vandaag flinke pijn scheuten en krampen gehad die door stroomden naar mijn rug. Toch maar even langs de v.k die mij meteen vertelde dat het waarschijnlijk indalings weeen waren maar die had ik vorige week ook al.. De v.k voelde onder aan mijn buik en ja hoor ze kon haar hoofdje al niet meer voelen zo ver is ze nu gedaald.

We kunnen niet wachten haar vast te houden want het duurt vast niet lang meer.

Heeft 1 van jullie dit ook meegmaakt???
Zou graag jullie reactie horen..

Groetjes Cindy 36 wk 5 dagen

Mijn eerste lag met 32 weken compleet ingedaald en is met bijna 42 weken geboren en toen moest ik nog ingeleid worden want er was geen enkel teken dat het ging beginnen. Dus dat de baby ingedaald is wil niet zeggen dat ie snel komt. Dat je daar rekening mee houdt want het is jammer als je je erop instelt dat het snel gaat gebeuren en je nog tot 42 weken moet lopen. Natuurlijk hoop ik wel voor je dat je niet al te lang meer hoeft te wachten, dat wachten op het eind duurt toch zo lang. Dat ie maar snel mag komen!

ik ben nu 38 weken en 3 dagen zwanger en mijn kleine meid is afgelopen week ook erg druk veel harde buiken en voorweeen al vanaf vrijdag... alleen gister was t rustig ... en ze lag ook al met 32 weken ingedaald en met 36 weken konden ze t hoofdje niet zo meer voelen en hebben ze voor zekerheid dus een echo gedaan..... ze lag zover ingedaald dat dat de reden was dat ze het niet zo kon voelen...
van mij mag de kleine wel komen maar t is dus afwachten en je kunt dus ook nog over tijd lopen :p

liefs miranda

Nou dan denk ik dat jullie gelijk hebben haha..
Vandaag opgestaan met geen centje last.. wat een verademing.
Ik voel me een stuk beter. Wel krijg ik morgen een groei echo.. kan niet wachtend de kleine weer te zien. haha..

Bedankt voor jullie reactie.

Groetjes Cindy 36 wk 6 dagen

Terug
Bovenaan