pff het gaat lekker hiero

Hoi meiden,

Na mn schoonzusje heeft mijn zus waarschijnlijk ook een mk gehad. Vind dit zo erg voor haar. Na 9 KID behandelingen en veel stress was ze eindelijk zwanger. En nu verliest ze bloed. Ze heb telkens al het idee dat het niet goed zat en ze durfde ook helemaal niks. Zelfs de deur niet uit. Nu is ze gisteren toch de deur uit geweest en vandaag bloed ze. Dus ze denkt dat het komt omdat ze uit der huis is geweest. Ze geeft der zelf de schuld en ze vind der zelf te dom om een kind vast te houden pfff vreselijk. Echt zo erg voor der. Kan nu even niks. Ze woont niet om de hoek. Ben het weekend alleen met mn zoon en zelf zwanger en niet helemaal lekker elke dag. Zit echt nu heel dubbel te wezen hier. Blij dat ik nog zwanger ben maar verdriet voor mn zus. Klotezooi allemaal, gunde het der zo vreselijk. We scheelde 3 weken. Wie weet valt het wel mee. Maar ja ze is nog geen 5 weken.

Groetjes mamaa29

Ojee, wat een naar nieuws.
Ik snap dat je in een lastige situatie zit.
Het enige wat je kunt doen, is je zus steunen.

Veel sterkte!

He nee toch! Wat ontzettend klote zeg! Hoopte zo dat het goed zou gaan bij haar......
Ik snap haar gevoel wel maar je kan er helaas weinig aan doen dat hoor en lees je overal. Ze moet zich vooral niet schuldig voelen hoor. Misschien heeft ze het nog even tegen kunnen houden door rustig aan te doen maar vroeg of laat gebeurd het toch.

Wat ontzettend vervelend dat je niet naar haar toe kan gaan zeg..... Hoop dat je haar toch een beetje kan steunen.

Sterkte voor haar!

Zo jij was er vroeg bij. Haha, ja ze is zo verdrietig. Ookal zou het er nu nog inzitten ze voelt haar niet meer zwanger. Je kan helaas alleen maar afwachten want ze kunnen niks zien. En das het klote ervan. Als je zo vroeg nog bent. Mocht mij het overkomen heb ik een echo en je weet waar je aan toe bent. Maar met nog geen 5weken kan je niks! Goed balen.

groetjes mamaa29

Kan mij voorstellen dat ze verdrietig is...... Ik had ook ineens geen symptomen meer waardoor ik wist dat het er aan zat te komen. Het afwachten is het ergst......

Ach nee toch! Ik heb eigenlijk helemaal geen test meer gedaan ga ik morgen toch maar doen want we zijn weer aan de klus ;-)

Dat bloeden dat kan nog wel even duren, ik had het maar 2 dagen maar het kan zelfs 10 dagen duren als je op internet gaat lezen. Zal wel adviseren om een afspraak te maken bij een gyn zodat ze kunnen kijken of alles schoon is.

Waarom gebeuren dit soort dingen toch.... Bah bah bah!

Ja tis echt vreselijk. Gelukkig zijn jullie weer aan de klus. Ik ben intens verdrietig en ben nu bang dat mijn kindje straks ook loslaat. Mn man is een weekend weg en mis em vreselijk. En dat van me zus dat samen voel ik me vreselijk verdrietig om. Dus ben bang dat het straks bij mij mis gaat om de verdriet die ik heb. Hoop als hij thuis is weer rustig te zijn.

Groetjes mamaa29

Terug
Bovenaan