Pff ik maak mij een beetje ongerust.....

Hoi meiden,

Dit heeft niet echt met zwanger worden te maken maar moet het echt ff kwijt.

Voor mijn menstruatie had ik ineens een hele zere borst tot aan mijn tepel. Ik helemaal overtuigd dat ik zwanger was maar helaas..........

Een paar dagen na mijn menstuatie had ik nog wel last maar het was al minder. Probeerde te voelen om te kijken of er iets zat. Dat deed zeer dus heb een paar dagen gewacht tot hij niet meef zeer deed. Ik heb de hele tijd het idee dat mijn linkerborst in de weg zit als ik mijn armen beweeg heeeel irritant. Dus afgelopen woensdag dacht ik ga toch eens even voelen of er een knobbeltje ofzo zit. Ik dacht iets te voelen en kreeg het er benauwd van........ Heb tich keer gevoeld maar voelde het s avonds niet meer. Het spookt steeds door mijn hoofd en ben er behoorlijk van geschrokken. Ik heb nu zo vaak gevoeld dat mijn borst en oksel een beetje beurs voelen...... Verder voelt het ook een soort van opgezwollen aan maar ja is ook niet gek als je er steeds op heb zitten duwen.

Maak mij eigenlijk onwijs zorgen en de pest is je voelt het bij elke beweging. Ga maandag de dokter bellen maar die was nu uiteraard met vakantie en wilde niet naar een ander. Weet niet of hetgeen wat ik voel wel of niet hoort, heb namelijk nog nooit zelf onderzoek gedaan.

Moest het ff kwijt meiden..... Sorry voor mijn lange verhaal. Ik hoop dat het niks ernstigs is!

He jakkes! Maar je voelt het niet continue dus? Op zich zou een eventueel knobbeltje wel steeds op dezelfde plek voelbaar moeten zijn.
Ik heb een keer in de Dr.OZ show (niet lachen!) gezien dat een knobbel in de borst die geen pijn doet en goed voelbaar is, een gezwel kan zijn dat leidt tot kanker. Maar als het pijn doet, is het meestal een cyste, die goedaardig is!

Ik hoop dat je helemaal geen knobbeltje hebt, maar misschien is het feit dat het pijn doet wel een goed teken.

Zou wel even naar de HA gaan inderdaad!

Sterkte meid!

Hee beauty,

Wat een naar bericht om te lezen....bah! Ik moet wel zeggen dat het voor mij enigszinds bekend voor komt.
Ik heb dat een aantal jaar geleden ook gehad en toen dacht ik echt: oh oh....dit is foute boel! Raakte er echt van in paniek. Dokter gebeld, zij heeft toen borst en long onderzoek gedaan en alles bleek goed te zijn. Die pijn die werd veroorzaakt in m'n borst bleek door een spier te komen.

Ik zeg niet dat het bij jou hetzelfde is maar wilde het je toch ff laten weten. Als ik jou was zou ik zeker de dokter bellen en er naar laten kijken. Je kan tenslotte niet voorzichtig genoeg zijn. Wil je niet ongerust maken maar beter het zekere voor het onzekere.

Sterkte! Liefs Lynn.

Thanks meiden voor jullie berichtjes...... Ik heb het idee dat het vandaag minder is dus denk dat de pijn die ik nu heb vooral komt door het conitinu voelen.

Vanmiddag ga ik eens even met mijn pleegmoeder kletsen die heeft borstkanker gehad. Denk niet dat dat het is maar eng vind ik het wel........... Maandag ga ik zeker de dokter bellen!

Ga toch maar proberen van het weekend te genieten maar dat valt niet mee........l ben ook nog eens alleen omdat mijn man moet werken tot morgen 9.00 pffff

He meis, je hebt ook daar lymphenklieren zitten, deze zetten op wanneer je afweersysteem aan het werk gaat. Kan tegen verkoudheid, hooikoorts, griepje of ander virusje zijn. Heb het ook eens gehad. Ze zitten ook in je liezen en je nek en in je oksel. Maar je hoeft ze niet altijd allemaal te voelen.

Ik hoop dat je je snel fitter en beter voelt zowel lichaamlijk als emotioneel. Maar als je het niet vertrouwd, ga dan alsjeblieft tijdig naar een dokter.

Sterkte.
Liefs Esther

Jeetje, pfff wat heftig en naar... Wat de meiden hierboven schrijven kan allemaal. Ik dacht ook meteen aan de klieren, maar zekerheid krijg je alleen via de huisarts. Zeker doen, als het wel iets ernstigs is, wat ik echt niet voor je hoop, kun je niet vroeg genoeg bij zijn!

Succes, en houd ons op de hoogte. Liefs

Heb je geen verhoging of koorts? Ik heb namelijk ooit 3 maanden borstontsteking gehad aan beide borsten en kon ook mijn armen amper bewegen. Ik was toen niet zwanger of bevallen, maar heb dat dus spontaan gekregen. Als je koorst krijgt moet je wel even de ha bellen hoor!

Terug
Bovenaan