pff ik zie er vreselijk uit

Hallo mede zwangeren,
Wat zie ik er vreselijk uit zeg, mijn haar wilt niet gaan zitten overal waar ik kom krijg ik te horen: zzoooo jij ziet er wel heel erg moe uit..
Ben misselijk regelmatig, heb vaak kokhals neigingen en heb al 1keer boven de pot gehangen, bij mijn andere 2 zwangerschapen dus echt niet gehad.
Ook erg hoofdpijn maar ik heb het er voor over.

Woensdag had ik een echo gehad, en alles ziet er goed uit ik ben momenteel nu 8weken en 1dag zwanger
10juni heb ik de 16 weken echo en gaan we naar het geslacht koekeloeren, ik ben zooo benieuwd..

Liefs, Maantje

Ja hoor, ook ik zie er niet uit, haha! Ik ben nu bijna 8 weken (maandag) en mijn haar is constant vet! Normaal heb ik dat helemaal niet en het zit nu ook echt voor geen meter. Het is helaas niet lang genoeg om in een staart te doen anders wist ik het wel... En verder heb ik opeens last van allemaal pukkeltjes, ook leuk....
Maar goed, verder mag ik niet klagen. Heb af en toe een vlaag van misselijkheid en ben constant moe, maar dat vindt ik niet erg. Zolang ik maar niet 3 weken boven de pot hang en niks binnenhou, zoals bij mijn vorige zwangerschap. Dat vondt ik nog het ergste van allemaal.

Ach meis, het is allemaal tijdelijk en voor het goede doel, dus we gaan ervoor!

hallo allemaal,

wat herkenbaar!! ook mijn haar wil niet meer zitten, is zo slap als een vaatdoek! en mijn houd is behoorlijk onrustig, normaal droog, nu minder, maar soms te vet. verder ook moe moe moe.

misschien door die vermoeidheid ook geen zin om er meer moeite voor te doen, is toch nodig maar echt geen puf voor. tja en nu ik ook geen gewone kleding meer aankan en aangewezen ben op positiekleding, vind ik mezelf er weleens als een hobbezak bij lopen hahaha! ach ja heb het er graaaaaag voor over.

Liefs Sylvia 10wk6dgn

Jawoor, hier nog zo een. Ik denk dat ik inderdaad maar nodig eens nieuwe outfit moet, bedankt voor de tip!

Ik heb ook last van puisten, jakkes, normaal nooit maar het is nu echt vreselijk!
En de misselijkheid helpt inderdaad ook niet, dat zie je ook uiterlijk! Ik zie namelijk de hele dag groen...

Ben nu bijna 9 weken, hoop dat het rond de 12de week overgaat in stralend genieten!!!

Sterkte ermee dames,

Colin

Moe, zie wit (en dan hang ik niet eens boven de pot), wallen onder m'n ogen van het
3-4 keer per nacht moeten plassen, haar nog vetter, huid nog slechter...
Maar wel grotere borsten, en dat vind ik niet erg.
En een mooi beginnend buikje!

Terug
Bovenaan