Pff kan niet af!

Meiden ik kan niet af weer. Dinsdag diaree en nu weer dagen niks. Vanaf dinsdag al niet. Heb geen drang maar het zit me niet lekker. Ben er misselijk van. Net pruimen op 4 stuks. Pff echt weet het niet meer vind het niks.

groetjes mamaa29

Nou, hier ook hoor, ik kom niet veel verder dan een paar konijnenkeuteltjes ;-))))
Irritant he! Pruimen werken bij mij ook goed maar ik vind ze zó vies!

Good luck!!!

Iieeh, ik ken t! En daarna doet t pijn! Een tip, ga niet te veel persen en druk geven, dan kun je last van aambeien van krijgen. Heb ik zelf geen last van, maar vriendinnen wel...auw!
Ik geloof dat zemelen ook goed werken...maar b volgens mij is dat erg vies... Ik doe er verder niets tegen, de ene keer kan ik elke dag, dan weer een halve week niet...geen peil op te trekken...

Gisteren eindelijk wat neergelegt pfff maar merk dat ik nog lang niet leeg ben hoor. Helaas heb ik al aambeien maar gek genoeg doen ze geen zeer. Net een bak met havermout vlokken op in warme melk, niet al te lekker maar goed hopen dat de rest volgt want vannacht had ik wat krampen en dacht ja daar gaat me kind.. Maar dan ben ik suf nu denk ik ach zullen me darmen wel zijn geweest. Mn borsten doen nog steeds zeer en dat geeft mij de hoop dat het gewoon goed zit.

Groetjes mamaa29

Hey meid,

Ik breek even in.....heb er zelf enorm last van gehad echt tot huilens aan toe en het is helaas nog niet wat het is geweest en ik heb alles geprobeerd, pruimen, Roosvicee Laxo, vezelrijk eten etc.....niets leek te helpen maar ik kreeg van iemand een tip die mij heel goed hielp en dat is: als je moet of je hebt het gevoel dat je moet, 3 kopjes lauw/warm water achter elkaar drinken....dat helpt echt! Ook heb ik voor nood Lactulose siroop (Duphalc) staan en dat helpt ook als een trein maar daar kreeg ik dan wel weer krampen van.

Verder veel drinken en tja....toch proberen zo veel mogelijk vezels te eten en het vooral niet forceren.

Sterkte! Begrijp zoooo goed wat je bedoeld.

Liefs Lynn. (nov/dec mama)

Oke thnx Lynn voor de tip, probeer inderdaad lauw water. Heb ook de ziekte van crohn dus mag geen gekke laxeer dingen denk ik zo als duphalc. Het gaat me vast lukken .

Terug
Bovenaan