pff klaar mee

hoi meiden,
in het begin deed ik heel actief mee maar de laatste maanden las ik alleen mee,
ik ben er nu toch echt klaar mee!
heb al ruim 2 weken last van voorweeen, 2 x ziekenhuis geweest voor controle vk is hier thuis geweest voor controle.. nu heb ik weer steeds zulke krampen en pijn in me rug maar niet regelmatig wel de hele dag, nu voel ik ons kindje al niet vanaf gister middag dus de hele nacht natuurlijk niet geslapen en gedoucht vanmorgen vroeg nog niets.. toch net maar even de vk gebeld (moest anders vanmiddag om 16.00 op controle) kan ik om kwart over 8 langskomen...

ben eigenlijk best onzeker en bang maar waarom??

sorry moest echt even me ei kwijt.

liefs

erg vervelend hoor.
ik ga ook op van alles letten nu.
ben van weekend nog in ziekenhuis geweest voor hartfilmpje en echo.
vele harde buiken en weinig baby bewegingen.
toen daar lag was de baby wel weer vrij actief.
nu zeiden ze als de baby weer minder beweegt kun je gerust weer bellen en als je veel harde buiken hebt eventueel ook.
maar goed gelukkig baby beweegt gewoon normaal.
en ja die harde buiken blijven maar het is dan ook mijn vierde dus dan kun je er meer last van hebben.
ik ben er ook wel klaar mee of ik vlieg uit of ik huil.
kan ook nog wel gewoon doen hoor dat ook weer wel, maar wordt regelmatig heerlijk heen en weer geslingerd kwa emotitie. zelfde van oke kom maar op met die pijn dan hebben we het gehad en andere moment denk ik nee vandaag geen zin in.
jij heel veel succes bij de vk en hopelijk beweegt de baby lekker weer! groetjes van

bedankt voor de reactiess...
ik ben door gestuurd naar ziekenhuis daar kreeg ik een "kreng"van een verloskundige haha

ik moest mijn hele verhaal opnieuw doen terwijl ze verwijsbrief aan het lezen was....

kindje bewoog goed ook voelbaar altijd het zelfde he;)
harde buiken en krampen komen wel vaak nu maar nog steeds niet regelmatig dus maar even alles aan de kant gezet en toch proberen te genieten van de laatste loodjes tot we eindelijk ons kindje in de armen kunnen sluiten!

liefs

ach meid wat waardeloos voor je zeg!!!

laat je niet gek maken hoor. Prut VK... probeer je een beetje te ontspannen en meer over te geven aan "het gaat even niet met me" gevoel...
Je kindje zal dan ook meer kunnen ontspannen. Je bent bijna aan het eind dus niet te streng zijn voor jezelf klaar!!!

ik sluit me helemaal bij renaatje aan, relax... als jij stress hebt, heeft je kind stress en zal hij/ zij ook minder bewegen. Het is natuurlijk makkelijker gezegd dan gedaan :) dat begrijp ik ook.

Heeft de vk verder niks gezegd? dat de harde buiken en krampen nog niet regelmatig kwamen wist je al toch.

Wel geweldig dat het kindje dan weer in actie is op het moment dat je daar zit bij een toch al niet zo'n leuk mens :)

Terug
Bovenaan