Pff... lage bloeddruk

A

Anoniem

Guest
Hoi,

Al bijna de hele zwangerschap kamp ik ermee, lage bloeddruk...
En poeh wat is dat vermoeiend!!  Oh ik ben moe, energieloos en vooral heel snel duizelig! Na een dag werken kan je mij opvegen.. En heb dan ongeveer een week nodig om bij te komen..
Vk zegt dat je er niet veel aan kan doen als bouillon drinken en wat zoute drop, of zout eten..
Maar wat ik ook probeer ik krijg hem niet omhoog.

Wie heeft er nog meer last van? En wat kan je er nog meer aan doen? Want dit is echt heel vermoeiend!

Lfs, Susanne 26wk

hoi

Ik heb er ook even last van gehad.wat ook wel eens wil helpen zijn ijzer tabletten op homeopatisch basis gewoon bij drogist te koop.en veel appelstroop eten spinazie bruin brood. het is vervelend maar laag is beter als te hoog .succes gr wendy 25,5 wk

Hoi suzanne,
ik kom van het dec forum en was wat aan het rondneuzen hier.
ik zit ook al de hele zwangerschap met een hele lage bloeddruk.
mag ik vragen hoe laag de jouwe is?
er is gewoon niets tegen te doen.
werk jij ook nog of niet?
gr lisette

Hoi Susanne,

ook ik heb hier mee te maken, is flink balen!
Erg moe, vlekken voor ogen, hoofdpijn etc. etc.

Ik probeer lekker veel te drinken en werk momenteel 50%
Anders ga ik na een dag werken van mijn graadje (niet alleen daar door).

Geen plotselinge bewegingen maken, veel rusten en met die pootjes omhoog.
Dat laatste weet ik niet waarom, maar voelt wel lekker!!

Sterkte!

Naast drop zou je zoethout(thee) kunnen proberen, +/- 7 kopjes thee per dag zouden goed moeten werken (als je dat weg krijgt)

Verder ben ik maar begonnen om roosvicea ferro te drinken voor mn ijzergehalte, omdat ik vegetarisch eet kom ik dat nog wel eens tekort.

Toch ben ik ook nog steeds moe en snel dizzie, ik zie er dan ook tegenop om in september weer naar mn studie te gaan: dat betekend 3/4 reizen met ov en stukken lopen door A'dam (en wat zijn die straten lang...)

Tja, neem mn zak (vegetarische) drop en stukken zoethoud maar mee en dan maar hopen  op het beste....

Sterkte met de dizzies...

Liefs Nika  

Hallo

ik heb ook al hele zwangerschap een lage bloeddruk. Gynekoloog zij beter te laag als te hoog. Ben ook veel moe en als ik snel opstaa ff zwart voor het ogen maar voor de rest valt het allemal me.

Groetjes 29w5d

he hallo

ik wilde graag weten wat jullie onder een te lage bloeddruk verstaan.
die van mij is ook aan de lagekant en ben er erg moe van.

groetjes mirjam

Hoihoi,

Ook ik ben benieuwd hoe laag laag is....
Normaal schommelt mn bloeddruk zo rond de 120,130 bij 80...
laatste keer was dat 106 over 70, voor mijn doen dus redelijk laag
en aangezien mn ijzergehalt oke was dacht ik idd dat ik door deze
bloeddruk wel eens zo moe,futloos etc zou kunnen zijn????

Groetjes Jo

Terug
Bovenaan