pff lekker is dat zeg,

ghe meiden nou heb blaasonsteking, helaas voel ik het niet maar vond me urine zo stinken en bruine kleur dat ik toch maar ff urine bij de huisarts hebt gebracht en ja hoor blaas onsteking.

heb het nooit alleen als ik zwanger ben had 3 jaar geleden dat ook en toen wist ik het niet omdat ik ok toen geen pijn had maja niet naar urine gekeken niks toen bleek dus dat ik nierbekken ontsteking kreeg juist omdat ik me blaasonsteking niet voelde.

gelukkig was ik nu op tijd krijg nu antibiotica voor 7 dagen ze weten dat ik zwanger ben en hoelang.

moet alleen ff kijken wat ik moet slikken want heel de zwangerschap op antibiotica is ook niet fijn.
 
heey mama van sharon,

Ik heb vaker blaasontsteking ook als ik niet zwanger ben.
Wat huis tuin en keuken hulpjes helpen heel goed.
Zowiezo veel drinken,denk dan aan grandberrysap zuivert de blaas en nieren. daarnaast vind de bacterie in blaasontsteking deze zuren in de sap niet prettig.
ook selderijstengels eten is heel zuiverd voor de blaas zowel gekookt het sap drinken(niet zo lekker maar voor een goed doel) en rauw/gekookt eten.
als je veel pijn hebt met plassen kan je er ook mee stomen!!!
Kook selderij en doe dit in een emmer ga daar opzitten!!! probeer het zolang mogelijk zo heet mogelijk te blijven zitten met een handdoek over je benen zodat er niet teveel warmte ontsnapt.
Op een gegeven moment voel je je blaas leeglopen in de emmer en stoomt je blaas schoon.

Je zult daarna minder last hebben met plassen.

Dit hielp bij mij als pubber altijd erg goed.......en het is niet schadelijk voor je ongeboren kindje.
Antibiotica is niet altijd goed voor je het verstoord ook je darmen..........

succes ermee!!!!!!
 
Hey mama van Sharon,

Ik kom toevallig net van de huisarts af voor controle, ik had anderhalve week terug ook blaasontsteking en nu gelukkig alles goed. Ik heb ook een kuur van 7 dagen gehad, ze twijfelde of hij zou werken omdat ik inmiddels een flinke ontsteking had maar gelukkig is hij aangeslagen. Ik heb het nu al twee keer gehad deze zwangerschap (nu 33 wk zwanger) maar normaal gesproken ook vaker in het jaar.
Ik sluit me aan bij tygotiger, vooral de grandberrysap drinken kan geen kwaad en staat bekend als prima preventie.

Een keer een kuurtje zoals nu is niet erg en niet schadelijk voor de kleine maar toch prettig als je het kan voorkomen denk ik.
Oh en let er goed op dat je de tijd neemt tijdens het plassen he, niet goed uitplassen is funest als je zwanger bent!

beterschap, groetjes!
 
ik heb nooit blaasonsteling e plassen gaat super geen pijn enzo dat is het juist het probleem.

ik drink redelijk goed en veel water drink ik met klein beetje siroop.

ben gewoon abang dat het toch nierbekken onsteling wordt end as niet prettig is nog erger dan weeen.
 
Ik heb nu mijn 2e kuur voor blaasontsteking en ik ben 10weken en 4 dgn zwanger, heb gisteren mijn laatste medicatie ingenomen en heb dus nu weer ene nieuwe kuur gekregen. Ik heb chronische blaasontsteking, en alletwee de kuren van een week.

Bij mij helpen al die huis tuin en keuekenmiddeltjes helaas niet meer, dus moet dan wel aan de antibiotica.

Succes ermee.
 
kheb mn vorige zwangerschap haast alleen maar antibiotica kuren voor blaasontsteking gehad... en gewoon gezond kindje hoor.. kan volgens mij geen kwaad hoor als ze maar antibiotica geven die mag met zwangerschap
 
Terug
Bovenaan