pff leuk en niet leuk

A

Anoniem

Guest
Hai allemaal

Ik reageer vandaag pas voor het eerst zelf hier op dit forum,
lees al een 2 a 3 weken af en toe hier wat stukjes en vond het nu tijd
worden om zelf maar wat te schrijven.
Ik ben rowie (nickname) en ben 23 jaar, en ben bijna 8 jaar samen met mijn
vriend van 27 jaar.
We hebben afgelopen jaar een huis gekocht en hebben nu dus de ruimte voor
een kleintje, ik wilde dit al zo lang  en nu is dan toch dat moment aan gebroken
dat je er voor gaat, je denkt dat er dan naar al die tijd dat het niet kon nu een last
van je afvalt, maar dat is bij dus niet echt het geval bij mij.
Ik denk elke dag wel even aan het zwanger worden ook vandaag blijft het me
bezig houden en op den duur word je daar best vervelend van ik kan me voorstellen
dat me vriend af en toe zoiets heeft van pff daar heb je der weer.
Het lijkt wel of er even niks anders telt op zo'n moment alles draait nu om zwanger
worden je telt de dagen tot je ongi moet worden, 1 dag later en je flipt zou het nu al
zover zijn zou het kunnen!!
We zitten pas in ronde 2 en ik moet nog 14 dagen wachten tot we weten of we ronde 3 in gaan, ook nu heb ik die vraag van zou het toch niet zo zijn heb namelijk al vanaf me ongi buikpijntjes en rommelende darmen, de vorige maand had ik veel last van gevoelige tepels en nu dus weer, maar ja dat kan van alles zijn zeg je dan, maar toch
denk ik vaak zou het zo zijn.
PFFF zwanger willen worden kan best vermoeiend zijn en toch ook weer zo heel erg leuk, want onder tussen ben je de kinderkamer al aan het inrichten aan het nadenken over namen en al dat soort dingen zijn dan weer heel erg leuk.

Ik ben vast niet de enige die soms gek word van zich zelf

Groetjes rowie

he rowie

ik zit hier te grijnzen achter mijn pc!!!  o wat is dat allemaal herkenbaar. ik heb er ook last van. en we zijn nu al ruim een jaar verder . ben nu 1 dag overtijd dus wie weet!!!
wij hebben de babykamer al op zolder staan . toevallig van onze beste vrinden overgenomen. anders hadden we het nog niet gekocht hoor!!1 al heb ik wel af en toe de nieging om iets te kopen al ik wat leuks zie. maar stel dat het niet lukt dan moet je alles weer weg doen. das ook jammer!!!
ook neus ik veel op marktplaats hihi.
ach ja vanaf het moment dat je samen besluit er voor te gaan dan ben je er mee bezig.
ik val mijn man er niet te veel mee lastig. daar heb ik vriendin en schoonzus voor en dit forum. we praten er wel over hoor maar niet zoals ik met vriendin doe.!!!!

gr wilma

Hoi,

Zwanger raken is inderdaad vermoeidend!
Ieder pijntje probeer je te koppelen aan een eventuele zwangerschap en dan ,zijn daar ineens de rode duivels weer!!!
HEEL HERKENBAAR!!!

Maar ook errug leuk. Namen zoeken, inrichting babykamer, welke kinderwagen, geboorte kaartje enz.

Ik wens je veel succes en hoop voor jou dat je snel zwanger raakt!

groetjes, Ikky
(ronde 2 voor een 2e kindje)

Ik weet precies wat je bedoeld. En dan ben ik nog aan de pil (ik wil eigenlijk na deze strip stoppen). Sinds wij de keuze hebben gemaakt om er (binnenkort) voor te gaan, denk ik aan niets anders meer!
En je hebt gelijk; de mannen worden er knettergek van volgens mij. Zij staan daar heel anders in (waarom eigenlijk???).
Ik heb het ook aan 1 vriendin verteld. We wilden het helemaal stilhouden, maar dat kon ik echt niet hoor. Ik moet er over praten om het een plaats te geven. Dat kan gelukkig ook heel goed op dit forum.

Voor alle meiden: SUCCES!!!

Terug
Bovenaan