A
Anoniem
Guest
Hai allemaal
Ik reageer vandaag pas voor het eerst zelf hier op dit forum,
lees al een 2 a 3 weken af en toe hier wat stukjes en vond het nu tijd
worden om zelf maar wat te schrijven.
Ik ben rowie (nickname) en ben 23 jaar, en ben bijna 8 jaar samen met mijn
vriend van 27 jaar.
We hebben afgelopen jaar een huis gekocht en hebben nu dus de ruimte voor
een kleintje, ik wilde dit al zo lang en nu is dan toch dat moment aan gebroken
dat je er voor gaat, je denkt dat er dan naar al die tijd dat het niet kon nu een last
van je afvalt, maar dat is bij dus niet echt het geval bij mij.
Ik denk elke dag wel even aan het zwanger worden ook vandaag blijft het me
bezig houden en op den duur word je daar best vervelend van ik kan me voorstellen
dat me vriend af en toe zoiets heeft van pff daar heb je der weer.
Het lijkt wel of er even niks anders telt op zo'n moment alles draait nu om zwanger
worden je telt de dagen tot je ongi moet worden, 1 dag later en je flipt zou het nu al
zover zijn zou het kunnen!!
We zitten pas in ronde 2 en ik moet nog 14 dagen wachten tot we weten of we ronde 3 in gaan, ook nu heb ik die vraag van zou het toch niet zo zijn heb namelijk al vanaf me ongi buikpijntjes en rommelende darmen, de vorige maand had ik veel last van gevoelige tepels en nu dus weer, maar ja dat kan van alles zijn zeg je dan, maar toch
denk ik vaak zou het zo zijn.
PFFF zwanger willen worden kan best vermoeiend zijn en toch ook weer zo heel erg leuk, want onder tussen ben je de kinderkamer al aan het inrichten aan het nadenken over namen en al dat soort dingen zijn dan weer heel erg leuk.
Ik ben vast niet de enige die soms gek word van zich zelf
Groetjes rowie
Ik reageer vandaag pas voor het eerst zelf hier op dit forum,
lees al een 2 a 3 weken af en toe hier wat stukjes en vond het nu tijd
worden om zelf maar wat te schrijven.
Ik ben rowie (nickname) en ben 23 jaar, en ben bijna 8 jaar samen met mijn
vriend van 27 jaar.
We hebben afgelopen jaar een huis gekocht en hebben nu dus de ruimte voor
een kleintje, ik wilde dit al zo lang en nu is dan toch dat moment aan gebroken
dat je er voor gaat, je denkt dat er dan naar al die tijd dat het niet kon nu een last
van je afvalt, maar dat is bij dus niet echt het geval bij mij.
Ik denk elke dag wel even aan het zwanger worden ook vandaag blijft het me
bezig houden en op den duur word je daar best vervelend van ik kan me voorstellen
dat me vriend af en toe zoiets heeft van pff daar heb je der weer.
Het lijkt wel of er even niks anders telt op zo'n moment alles draait nu om zwanger
worden je telt de dagen tot je ongi moet worden, 1 dag later en je flipt zou het nu al
zover zijn zou het kunnen!!
We zitten pas in ronde 2 en ik moet nog 14 dagen wachten tot we weten of we ronde 3 in gaan, ook nu heb ik die vraag van zou het toch niet zo zijn heb namelijk al vanaf me ongi buikpijntjes en rommelende darmen, de vorige maand had ik veel last van gevoelige tepels en nu dus weer, maar ja dat kan van alles zijn zeg je dan, maar toch
denk ik vaak zou het zo zijn.
PFFF zwanger willen worden kan best vermoeiend zijn en toch ook weer zo heel erg leuk, want onder tussen ben je de kinderkamer al aan het inrichten aan het nadenken over namen en al dat soort dingen zijn dan weer heel erg leuk.
Ik ben vast niet de enige die soms gek word van zich zelf
Groetjes rowie