Pff, mijn kleintje heeft last van de warmte en de zomer moet nog komen!

A

Anoniem

Guest
Ze is vrijwel altijd lief en kan zichzelf goed vermaken op het boxkleed, maar vandaag ging alles mis.
Pukkeltjes in haar nek, waarschijnlijk van de warmte. Niet willen spelen, bang voor bezoek, huilen in de wandelwagen wat ze nooit doet!
Ik vind het heerlijk weer, maar mijn kleintje iets minder!
Hoe laten jullie ze nu slapen? Ik in een zomerslaapzak van de Hema met een dun pyamajasje met lange mouwtjes van de Hema. Geen broek of sokjes. Dan ben ik weer bang dat ze het te warm heeft, maar vroeg in de ochtend heeft ze toch een dun mouwtje nodig...
Hoe gaat het bij jullie?

Hoi,

Wat sneu dat je meissie last van de warmte heeft. Het is ook ineens heel warm. Maar ja, dat is Nederland.
Mijn kleine man slaapt in een shortama sinds afgelopen nacht. De nachten ervoor had ik hem een dunne pyjama (lange mouw en lange broek) aangedaan en hij zweette best erg. Afgelopen nacht ging het goed. Hij heeft de dekens zelfs van zich afgetrapt en had het niet koud.

Groetjes Nicole

Floor slaapt nu in haar romper in een slaapzak van 'lakenstof', 's nachts heeft ze een romper met lange mouw aan en een dun dekentje erbij overheen.

Maud heeft ook veel last van de warmte maar het is ook ineens zo'n omslag in het weer dat het ook niet verwonderlijk is.
Op dit moment is ze buiten aan het mopperen en speelt ze binnen als vanouds. Dus..we wisselen het wat af. Zwembadje vind ze leuk en geeft verkoeling. Veel laten drinken en...d'r gangetje laten gaan.

Onze meid slaapt overdag lekker in haar rompertje. Ze ligt dan wel nog onder de dekentjes.
's Nachts krijgt ze over haar rompertje haar slaapzakje aan. Een dunne van katoen en ook dan ligt ze lekker onder de dekentjes.
Als ze het te warm heeft schopt ze de dekens vanzelf wel af.

Groetjes Anninas

Terug
Bovenaan