zoals velen van jullie al weten heeft mn vader al weer een nieuwe vriendin na het overlijden van mn moeder is dec 08
maar we zijn totaal niet blij met dat wijf ze is een zware alcohol verslaafde geweest en zuipt nu nog steeds,terwijl pa altijd tegen alcohol was maar nu drinkt hij vaak zelfs met haar mee
ze woont al bij hem maar voert geen flikker uit het huis word gewoon versmeerd
terwijl het normaal altijd super schoonwas want moeders had een poetstik
maar zij doet dus helemaal niks
nou vanmiddag is mn broer dus tegen der uitgevallen dat ze van zijn alcohol moest afblijven (nadat ze 2flessen had opgedronken van hem zonder te vragen) en dat ze de rotzooi eens moest opruimen ze had der haar vanmorgen geverft en alles zat onder de verf
nou toen werd ze helemaal hysterish en leip jankend weg maar pa was er niet
dus die kwam later thuis en begon helemaal te flippen tegen hem dat hij zn bek moest houden tegen haar,en dat hij anders maar uit huis moest gaan dus ik gelijk van doe is normaal kies je haar voor je eigen kinderen?wij mogen toch de waarheid zeggen nou toen had ik het gedaan en moest ik ook maar weg blijven want wij maakte zo zn relatie kapot is toch niet normaal dat gekke wijf wilt ons juist uit elkaar drijven
ben het echt ff helemaal zat en weet gewoon niet meer wat we moeten doen
sorry moest het even kwijt
groetjes
maar we zijn totaal niet blij met dat wijf ze is een zware alcohol verslaafde geweest en zuipt nu nog steeds,terwijl pa altijd tegen alcohol was maar nu drinkt hij vaak zelfs met haar mee
ze woont al bij hem maar voert geen flikker uit het huis word gewoon versmeerd
terwijl het normaal altijd super schoonwas want moeders had een poetstik
maar zij doet dus helemaal niks
nou vanmiddag is mn broer dus tegen der uitgevallen dat ze van zijn alcohol moest afblijven (nadat ze 2flessen had opgedronken van hem zonder te vragen) en dat ze de rotzooi eens moest opruimen ze had der haar vanmorgen geverft en alles zat onder de verf
nou toen werd ze helemaal hysterish en leip jankend weg maar pa was er niet
dus die kwam later thuis en begon helemaal te flippen tegen hem dat hij zn bek moest houden tegen haar,en dat hij anders maar uit huis moest gaan dus ik gelijk van doe is normaal kies je haar voor je eigen kinderen?wij mogen toch de waarheid zeggen nou toen had ik het gedaan en moest ik ook maar weg blijven want wij maakte zo zn relatie kapot is toch niet normaal dat gekke wijf wilt ons juist uit elkaar drijven
ben het echt ff helemaal zat en weet gewoon niet meer wat we moeten doen
sorry moest het even kwijt
groetjes