PFF nog 5 nachtjes

A

Anoniem

Guest
Hey meiden

Nog 5 nachtjes tot mijn NOD.. ben de hele week echt al strondchagerijnig.. word gek van mezelf.. Vandaag nog niet echt last van gehad maar de dag is nog niet om. Ik had gister en vandaag een beetje wat last van een ongi gevoel.. ik weet echt niet wat ik moet verwachten deze ronde.. Als de test positief is ben ik echt verbaasd omdat mijn gevoel zoo sterk zegt van niet.. ondanks het ruimschoots goede klussen.. Dat is echt even wat anders dan de andere 3 rondes toen had ik echt het tegen overgestelde..
Ik weet het echt niet..

Liefs

Oooo meid, wat is dat wachten toch kl*te he?! Maar nog ff volhouden hoor en je weet het nooit..... Als je het het minst verwacht, dan kan je juist aangenaam verrast worden! Wie weet.....aan het klussen zal het iig niet liggen ;-)

Ik ga mijn duimen vast warm draaien voor je! Het word zeker tijd dat er wat dames van het lijstje afgaan!

Succes en sterkte! Lieve knuff Lynn.

o zal voor je duimen. Er zijn ook meiden die elke maand wat voelen en denken dat ze zwanger zijn. En 1 maand voelen ze helemaal niks en dan zijn ze wel zwanger. Hoop dat het voor jouw ook zo is..

liefs shasta

Terug
Bovenaan